خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند شهرستان بهار خبر داد
مسئول پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند شهرستان بهار از برگزاری نمایشگاه کتاب در این پایگاه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۸۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

برگزاری نمایشگاه کتاب در پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومندکبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار از برگزاری نمایشگاه کتاب در پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه به همت خانم معصومه امامی از اعضای مقر کتاب قم برگزار شده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: هدف از برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در سطح روستا را ترویج کتابخوانی و بالا بردن سطح سواد و اطلاعات عمومی روستائیان است.

مسئول پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند شهرستان بهار عنوان کرد: محتوای این نمایشگاه حول محورهای فرهنگی، ادبیات، مذهبی، خانواده و... بوده که به مدت هفت روز در مکان پایگاه شهیده موسوی دایر است.

وی با اشاره به استقبال خوب روستائیان از این نمایشگاه گفت: این حضور پرشور ما را بر این تصمیم مصمم ساخت که اینگونه نمایشگاه ها باید در سطحی بهتر و به دفعات بیشتر در روستا برگزار کنیم.

بهرامی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این پایگاه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزاری نشست بصیرتی با محوریت کتاب و کتابخوانی و نقش مطالعه در زندگی بود.

وی با بیان اینکه در این نشست بصیرتی به تأثیر مطالعه در زندگی فردی و تأثیر آن در جامعه پرداخته شد، عنوان کرد: تأثیردر فرد به دو بخش تقسیم می‌شود از جمله یادگیری بیشتر و تأثیر در قدرت تکلم و بیان اشخاص و بخش مهم تاثیر در جامعه نیز استقلال وطن وعزت نفس ملت هر کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات