خبرهای داغ:
حجت الاسلام عمارلو ؛نماینده ولی فقیه در سپاه کلاله گفت:ماه مبارک رمضان را باید  مغتنم بشماریم؛ فرصت رجوع به خدای متعال است، فرصت نورانی کردن دل و طراوت دادن به دلها است و فرصت تضرّع است پیش خدای متعال و  از این ایّام باید استفاده کرد.  
کد خبر: ۹۰۱۷۹۴۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حجت الاسلام مرتضی عمارلو؛ نماینده ولی فقیه در ناحیه مقامت بسیج سپاه کلاله  در افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان سپاه این شهرستان گفت: ماه رمضان، ماه ضیافت الهی است؛ ورود در عرصه‌ی ضیافت الهی احتیاج به آمادگی‌هایی دارد،  و ما باید سعی کنیم این آمادگی‌ها را در خودمان به وجود بیاوریم.

وی افزود: این فرصت [ماه رمضان] را باید  مغتنم بشماریم؛ فرصت رجوع به خدای متعال است، فرصت نورانی کردن دل و طراوت دادن به دلها است و فرصت تضرّع است پیش خدای متعال و  از این ایّام باید استفاده کرد.  

نماینده ولی فقیه در سپاه کلاله تصریح کرد:فرصت خوبی است ماه مبارک رمضان؛ هم به‌ واسطه‌ دعاها در این ماه چه آنچه‌ مربوط به سحرها است، چه آنچه‌ مربوط به روزها یا شبها است که دعاهایی است که مضامین آنها دل ما را نرم میکند  و هم خود نفْس روزه‌ داری و توجّه به وظیفه؛ ما به این احتیاج داریم.

حجت الاسلام عمارلو تصریح کرد:  پیامبر اکرم(ص) در خطبه شعبانیه فضایلی را برای این ماه بر شمردند از جمله این که مردم در این ماه به مهمانی خدا دعوت شده‌اند و شب قدر در این ماه و بهتر از هزار ماه است. احیا و نماز گزاردن در یک شب از شب‌های آن برابر با نماز هفتاد شب در ماه‌های دیگر است.

وی در پایان یادآور شد: ماه مبارک رمضان ،ماه صبر است و پاداش صبر بهشت خداست. ماه همدردی است. ماهی است که روزی بندگان مؤمن افزون می‌شود. پاداش آنکه در این ماه مؤمنی را افطار دهد، برابر با آزاد کردن بنده است همچنین ایشان، این ماه را ماهی می دانند که اگر ارزش آن شناخته شود انسان آرزو می‌کند تمام سال رمضان باشد؛لذا طبق سخن پیامبر(ص) ماه رمضان، ماه بسته‌شدن درهای جهنم، ماه گشوده‌شدن درهای بهشت و ماه به زنجیر کشیده شدن شیاطین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها