برگزاری همایش نخبگان بسیج درچهارمحال و بختیاری

همایش هادیان سیاسی و نخبگان بسیج استان چهارمحال و بختیاری با موضوع بدعهدی آمریکا در خروج از برجام و ظرفیت های پیش روی نظام جمهوری اسلامی در مقابله با این بدعهدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۲۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به منظور تبیین جایگاه منطقه ای جمهوری اسلامی ایران پس از خروج آمریکا از برجام همایش هادیان و نخبگان سیاسی بسیج استان چهارمحال و بختیاری  در مجتمع فرهنگی لاله  شهرکرد برگزار شد.

مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: این همایش باحضور 300 نفر از هادیان سیاسی و اعضای هیات های اندیشه ورز رده های اقشاری بسیج استان، با حضور دکتر حسین عبدالهی فر، کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی به منظور بالا بردن سطح بینش و بصیرت سیاسی اقشار بسیج برگزار شد.

وی بیان کرد: از جمله اهداف این همایش ایجاد وحدت رویه در تحلیل های سیاسی و  تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و ایجاد همگرایی و انسجام بخش بدنه بسیج در استان است.

مسئول سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام ابراز داشت: از جمله موضوعات بررسی شده در این همایش بدعهدی آمریکا در خروج از برجام و ظرفیت های پیش روی نظام جمهوری اسلامی در مقابله با این بدعهدی و همچنین چهل سالگی انقلاب و تبیین مراحل دشمنی دشمنان نظام با انقلاب اسلامی بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار