مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج):
حجت الاسلام متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان : در اولین روز از ماه مبارک رمضان در محفل انس با قرآن کریم، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت :همه ما انسانها باید شکر گذار خداوند متعال باشیم که اجازه ورود دوباره به این ماه مبارک را داده است.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۹۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان :حجت الاسلام متین با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان گفت: هیچ ماهی را مبارک عنوان نکرده اند و ماه رمضان مبارک  است.

وی در ادامه با اشاره به مفهوم برکت گفت: مرحوم راغب در تعریف برکت این چنین می فرماید، اگر خیر الهی در چیزی موجود باشد برکت گفته می شود ،و از برکات الهی، ماه مبارک رمضان و قرآن است، و در بین مکان ها هم با برکت ترین  مکان ها مسجد است،که در روایات آمده کسی که در مسجد نماز بخواند بهتر از چهل سال نماز خواندن در خانه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فضایل شب های ماه مبارک رمضان گفت :حضرت محمد (ص) فرموده در اولین شب ماه رمضان تمام گناهان امت من آمرزیده می شود و خداوند درجه روزه داران را هزاران با بالا می برد و در بهشت هم برای آنها پنجاه شهر بنا می کند ،و در حدیثی دیگر از حضرت محمد(ص) می فرماید ماه مبارک رمضان در بین دوازده ماه ، سرور همه ماه هاست و آن ماهی که در قرآن نماش ذکر شده است ماه رمضان است.

حجت الاسلام متین با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) که می فرماید تنها ماهی که در میان ماههای دیگر در روز قیامت با شکوه و همچون ماهی در میان ستاره ها  نمایان خواهد شد ماه رمضان است .

وی در ادامه با اشاره به دیگر فضایل این ماه گفت: شهر الله چه فضیلتی با ماه های دیگر دارد، افزود :تنها ماهی که بندگان خدا و روزه داران را شفاعت خواهد کرد، ماه رمضان است و باید در این ماه تغیراتی داشته باشیم و یکی از برکاتی که خداوند در ماه رمضان به ما عطا کرده دست پای شیطان را بسته است .

در ادامه برادر جعفر مرادی از قاریان برجسته استان زنجان آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد .

ارسال نظرات