حجت الاسلام والمسلمین حسینیان گفت: ماه مبارک رمضان ماه پر برکتی است و فرصت بسیار خوبی است تااز محضر قرآن کریم استفاده کامل را ببریم.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۸۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایری با تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان گفت: تلاوت قرآن کریم باید زمینه ای برای تفکر و تعقل بیشتر و بهتر در آیات الهی، برای شناخت بهتر خدای متعال و شناخت وظایف خودمان که در نهایت مایه رسیدن به آرامش فردی و اجتماعی می شود.

حجت الاسلام سیدمحسن حسینیان ادامه داد: تلاوت محض آیات هم حتی بدون تفکر هم برکاتی برای انسان خواهد داشت ، تلاوت آیات نورانی قرآن کریم در این ماه مبارک روح و روان ما را پاک و تطهیر می کنند.

وی گفت:ماه مبارک رمضان ماه پر برکتی است که در این ماه خداوند متعال مومنین را به صورت ویژه تکریم کرده است.

حسینیان ادامه داد:تمامی انسانها از یک نوع کرامت ذاتی برخوردارند و هر کسی که از خداوند وجود گرفته یک نوع کرامتی پیدا کرده« و لقد کرمنا بنی آدم»،و از طرفی انسانها می توانند با اعمال صالحی که انجام میدهند شخصیت والایی پیدا کرده که این کرامت اکتسابی است. یک کرامت هم کرامت مخصوص مومنین است که خدای متعال با توجه به برکاتی که در ماه های رجب، شعبان و بویژه ماه مبارک رمضان عنایت کرده این کرامت را به مومنین هدیه کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی عشایری با استناد به روایات افزود: خوابیدن ، استراحت کردن ،نفس کشیدن و... در این ایام مبارک عبادت است به شرط اینکه همراه با گناه و معصیت نباشد، وما وظیفه داریم این کرامت و احترام ویژه ای که خداوند برای ما قائل شده را قدر بدانیم وشخصیت خود را با گناه تنزل ندهیم.

 

ارسال نظرات