مسابقاتی ویژه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در ماه مبارک رمضان

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه کتبی نسیم رحمت و مسابقه مجازی ضیافت نور ویژه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۳۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به همت دانشگاه صعنعتی شاهرود هر روز یک سوال از سخنان مطرح شده در مسجد نور و پیامبر اعظم بعد از نماز ظهر و عصر در قالب مسابقه کتبی نسیم رحمت مطرح می‌گردد؛ همچنین روزانه یک سوال قرآنی در شبکه‌های اطلاع رسانی ایرانی به آدرس @nahadSUT در قالب مسابقه مجازی ضیافت نور ویژه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود بارگذاری خواهد شد.
لازم به ذکر است شرکت کنندگان در مسابقه نسیم رحمت باید پاسخبرگ را پس از درج نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و شماره تماس تا انتهای جلسه همان روز در صندوق پاسخنامه مربوط به مسابقه بیندازند. شرکت کنندگان در مسابقه ضیافت نور نیز پاسخ سوال را با ذکر نام، نام خانوادگی و شماره شناسنامه تا ساعت ۲۴ همان روز به حساب کاربری @nahad_SUT در این پیام رسان‌ها ارسال نمایند.
در پایان ماه مبارک رمضان بر اساس بیشترین پاسخ صحیح به سوالات، شرکت کنندگان در هر دو مسابقه در لیست قرعه کشی کمک هزینه سفر زیارتی کربلای معلی، مشهد مقدس و هدایای نقدی قرار خواهند گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار