خبرهای داغ:

مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع) برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع) ظهر امروز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۲۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عممومی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ظهر امروز برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل پیراسته به عنوان مسئول نمایندگی، ولی فقیه در لشکر مقدس امام حسین (ع) معرفی شد و از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین سید شفاعت‌اله موسوی به عنوان نماینده سابق لشکر امام حسین (ع) تقدیر به عمل آمد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدشفاعت‌اله موسوی، مسئول سابق حوزه نمایندگی، ولی فقیه در لشکر امام حسین (ع) در این مراسم اظهار داشت: از این که در این چند سال در لشکر مقدس امام حسین (ع) فعالیت داشته و در مکان مقدسی که شهدای بزرگی همچون شهید خرازی، شهید ردانی‌پور و شهدای مدافع حرم حضور داشتم باعث افتخار و غرور می‌کنم.
وی تصریح کرد: امیدوارم در منصب جدید خدمتگذار ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشم و سهم خود را برای انقلاب اسلامی ادا کنم.
حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل پیراسته، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین (ع) در این مراسم اظهار داشت: از این‌که توفیقی حاصل شد تا در جمع رزمندگان لشکر مقدس امام حسین (ع) مشغول به فعالیت شوم خدا را شاکرم و امیدوارم در این جایگاه ارزشمند نهایت تلاش خود را برای رزمندگان و نیرو‌های این نهاد مقدس انجام دهم.
وی با اشاره به این‌که جایگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه جایگاه ولایت و رهبری است، تصریح کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری سپاه پاسداران بر اساس و پایه دین است و توجه به درخواست نیرو‌ها در سایه پیشگیری از مجموعه اقدامات حوزه نمایندگی ولی فقیه است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین (ع) گفت: استحکام‌بخشی نیز امر بسیار مهمی است که بایستی به صورت ویژه‌ای با معنویت مورد توجه قرار گیرد.
لازم به ذکر است حجت‌الاسلام پیراسته پیش از این در لشکر مقدس امام حسین (ع) و یگان امنیت و نواحی مقاومت مشغول به خدمت بوده و از امروز مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی امام حسین (ع) را عهده دار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار