خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

هدف دشمن نفوذ به مسایل اعتقادی است

در راستای ارتقای علمی خواهران روستای سعیدآباد شهرستان خوی نشست روشنگری به همت حوزه عفاف سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۰۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با اشاره به عبد بودن انسان خاطر نشان کرد: انسان مادامی که نمی تواند خدا را بشناسد نمی توان به او طوق بندگی خدا را تحویل داد چرا که لازمه عبد بودن(مومن) شناخت امام و نبوت و رسول خدا پس از شناخت واقعی خداوند متعال است .

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: شناخت امام زمان مهم است چرا که قدم گذاشتن در رکاب امام زمان انسان را در قبال دشمنان بیمه می کند.

وی ادامه داد: دشمن امروزه سعی دارد که با نفوذ به مسایل اعتقادی و معنوی در جامعه فتنه برپا کند و در راستای حذف ارزشهای اسلامی یکی پس از دیگری شبانه روزی وقت و هزینه صرف می کند.

این مقام مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس اظهار داشت: اگر امروزه من و امثال من در امنیت و آرامش به سر می بریم به برکت خون شهدای است که از تمامی آمال و آرزوهای دنیوی دست کشیدندلذا برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی باید از ملیت خویش دفاع کنیم و با مصرف کالای ایرانی دشمنان را از رسیدن به اهداف و مایوس کنیم.

وی با اشاره به بصیرت بسیج گفت: امروزه بسیج آگاه و هوشیار است و باید با این هوشیار ی جلوی نفوذ دشمن را بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پایان با اشاره به لبیک گویی به منویات رهبری گفت: تمامی فرمایشا رهبری بر ما حجت است و با نشستن بر پای صحبتهای ایشان سعی نماییم جهت عاقبت به خیری در زندگی خویش منویات را پیاده نماییم.

ارسال نظرات