ادامه کارجستجو در ارتفاعات دنا

کار جستجوی بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی‌ای. تی. آر.۷۲ تهران- یاسوج در ارتفاعات دنا پس از توقف چند روزه از سرگرفته شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۹۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت:۳۱ ادامه کارجستجو در ارتفاعات دناامدادگر جمعیت هلال احمر از استان‌های ایلام، گلستان، سمنان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد عصر دیروز برای ادامه جستجوی بقایای پیکر جان باختگان به ارتفاعات دنا اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۱۲ بافت انسانی مجزا از ۶۰ جانباخته هواپیمای ATR تاکنون پیدا شده است، گفت: هیچ بافتی از ۶ مسافر این پرواز پیدا نشده است.
امان‌الله جهانبین افزود: از ابتدای سقوط هواپیمای تهران-یاسوج ۲۲۷ تیم امدادی واکنش سریع از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، مرکزی، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، زنجان، اردبیل، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و نیرو‌های محلی عازم ارتفاعات دنا شدند.
وی گفت: در این مدت ۹۰۹ نیروی امدادی و عملیاتی، ۷۰۵ نفر امداد کوهستان، ۶۰ متخصص یخ و برف و ۱۲۰ نیروی محلی به ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما اعزام شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۴ فروند بالگرد در عملیات امدادی ارتفاعات دنا خبر داد و افزود: در این مدت ۱۷۱ سورتی پرواز در قالب ۱۳۳ ساعت انجام شد.
جهانبین با تاکید بر اینکه عملیات جستجوی پیکر جانباختگان در دنا ادامه دارد، گفت: در چند روز گذشته به دلیل شرایط جوی نامناسب عملیات متوقف شده بود که با مساعد شدن هوا عملیات از سر گرفته شد.
ارسال نظرات