خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد سلماس:

طرح نیروگاه‌های خورشیدی در سلماس راه‌اندازی شد

مدیر کمیته امداد سلماس گفت: طرح نیروگاه های خورشیدی در سه شهرستان از استان آذربایجان غربی به صورت نمونه راه اندازی و به مستمری بگیران واگذار می شود تا با به فروش رساندن نیروی ذخیره شده به اداره برق، بتواند برای خانواده خود درآمد زایی کنند
کد خبر: ۹۰۱۷۷۶۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مهدی خضرلو اظهار داشت: هم اکنون کمیته امداد شهرستان سلماس سه هزار و ۴۸۴ خانواده تحت پوشش دارد

وی ادامه داد: در سال گذشته مبلغ سه میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان برای مستمری بگیران پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد سلماس بیان کرد: هم اینک مستمری بگیران کمیته امداد سلماس در سال گذشته نسبت به سال ۹۵، سه برابر افزایش یافته است.

خضرلو گفت: علاوه بر آن، ۸۸۹ دانش آموز در سلماس وابسته به کمیته امداد هستند که کتب درسی، ایاب ذهاب و پوشاک آنها توسط کمیته امداد پرداخت می شود.

وی افزود: در سال گذشته در جهت توانمند سازی خانواده ها ۲۴۷ طرح مورد تایید قرار گرفته و به ارزش چهار میلیارد و ۷۴۵ میلیارد ریال وام دریافت کرده اند و در سال گذشته ۱۹۹ خانوار بر اساس توانمند سازی از چرخه کمیته امداد خارج شده اند.

مدیر کمیته امداد سلماس اظهار کرد: طرح نیروگاه های خورشیدی در سه شهرستان از استان آذربایجان غربی به صورت نمونه راه اندازی و به مستمری بگیران واگذار می شود تا با به فروش رساندن نیروی ذخیره شده به اداره برق بتواند برای خانواده خود درآمد زایی کنند

وی گفت: علاوه بر آن، در سال ۹۷ با مشارکت سپاه ۴۰ واحد مسکن روستایی ساخته خواهد شد.

خضرلو اظهار کرد: سال گذشته در حوزه مشارکت های مردمی، ۵۳۴ میلیون تومان از ۱۷ هزار و ۸۱۳ صندوق صدقات جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد سلماس توانست در سال گذشته ۹۵۹ میلیون تومان در بخش زکات و ۹۲۵ میلیون تومان در بخش اکرام ایتام جمع آوری کند.

مدیر کمیته امداد سلماس گفت: شهرستان سلماس پنج مرکز نیکوکاری دارد که در سال گذشته ۹۷۳ میلیون تومان جمع آوری کردند و این تعداد آمار در سال جاری به ۸ مرکز نیکوکاری افزایش خواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار