خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء استان در مراسم معارفه فرمانده سپاه نقده گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارد و در این راه همواره ثابت قدم می باشد.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۶۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: در سال جدید باید با همکاری و همدلی مردم و مسئولین شاهد رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی باشیم.

وی به اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی پرداخت و گفت: امروز اگر امنیت و آرامش در کشور برقرار است و اگر در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داریم به برکت روح بلند و ملکوتی امام راحل و به برکت رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد که با اقتدار در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و امروز این امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام جهانبان افزود: سپاه پاسداران خار چشم دشمنان اسلام است و ما به خود می بالیم و افتخار می‌کنیم و از وجود نیروی توانمند سپاه پاسداران احساس غرور و شادکامی داریم.

وی با بیان اینکه فرماندهان و سرداران سپاه پاسداران امروز موجب وحشت دشمنان اسلام شده اند، بیان داشت: امروز به واسطه توانمندی سرداران شجاع سپاه اسلام دشمن جرات مقابله با ایران اسلامی را ندارد و مردم اصلی ترین و مهمترین راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی سردار حبیب شهسواری با بیان اینکه مردم اصلی ترین و مهمترین راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان هستند اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با استفاده از کودتا، تشکیل گروهک های ضد انقلاب و تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و الان نیز دست از دشمنی برنداشته اند هر چند از براندازی نا امید شده اند اما به دنبال مهار انقلاب هستند و با این وجود ما امروز در چهل سالگی آن به سر میبریم.

سردار شهسواری افزود: آمریکا با برجام بدنبال مهار ایران بود ولی چون نتوانست و دید برایش هزینه ساز است از آن خارج شد البته خروج آمریکا پاسخی به رای دهندگان هم بود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارد افزود: امروز انقلاب اسلامی الگوی مناسبی برای سایر کشورهاست و آمریکا این را نمی خواهد. آمریکا خیلی سعی کرد بوسیله برجام ایران را به سوی برجام های دیگر سوق دهد ولی نتوانست و بهترین جواب برای آمریکا همان جواب مقام معظم رهبری بود که فرمود: ترامپ هم نمی تواند غلطی بکند.

شهسواری در ادامه گفت: امروز جامعه ما از هر زمان دیگر به بصیرت، وحوت، روحیه ی مقاومت، گذشت و محبت و در کنار هم زیستن بعنوان یک جامعه نیاز دارد و ما هر چه قدر با هم باشیم و پشتیبان ولایت فقیه پیروزی های ما هم همان قدر خواهد بود.

فرمانده سپاه شهداء در ادامه سخنان خود با اشاره به رشادتهای مردم نقده برای مقابله با ضد انقلاب و تقدیم ۷۰۰ شهید گفت: مردم نقده در ولایت مداری زبانزد همه هست وسرهنگ امیر اکبری در خدمت چندین ساله خود در این شهرستان دارای عملکردی بسیار مثبت و مناسب بودند و ارزیابی ما از عملکرد ایشان در یک تراز بالایی قرار دارد وبا توجه کسوت بازنشستگی ایشان این بیرق را به دست آقای علی برنا، مردی از خانواده ۷۰۰ شهید می سپاریم هر چند برای این مسئولیت گزینه های مختلفی وجود داشت اما ما به دنبال این بودیم که یک نیروی بومی معرفی شود.

در ادامه این مراسم نیز فرمانده سابق سپاه نقده طی سخنانی به بیان گزارشی از عملکرد خود پرداخت و با قدردانی از ادارات و ارگان ها و همکاران سپاه پاسداران که در اجرای ماموریت ها طی چند سال گذشته تلاش داشته اند، اظهار داشت: در سالهای حضور خود در شهرستان نقده تلاش بنده بر این بود تا بتوانم خدمتگذار خوبی برای مردم شریف این شهرستان باشم و افتخار می‌کنم که توانسته ام در عرصه ماموریت‌های خود موفقیت های مناسبی را کسب کنم واین در سایه همکاری همکاران بنده و مسئولین شهرستانی بود.

در ادامه سرهنگ علی برنا فرمانده جدید سپاه پاسداران شهرستان نقده طی سخنانی با بیان اینکه برای خدمت در شهرستان نقده از تمام توان خود استفاده خواهد کرد گفت: در راه خدمت به مردم شهرستان نقده از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

در پایان این مراسم از خدمات چندین ساله سرهنگ پاسدار امیر اکبری در عرصه فرماندهی سپاه نقده قدردانی شد و سرهنگ علی برنا به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران شهرستان نقده حکم خود را از سردار شهسواری دریافت کرد.

ارسال نظرات