مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: بایستی از این فرصت به نحو مطلوب بهره بگیریم و با تکیه بر توان داخلی در پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی کوشا باشیم. 
کد خبر: ۹۰۱۷۷۴۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک صبح امروز در نشست با خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج کوثر یک اراک با تاکید بر اینکه رسالت حوزه نمایندگی در سپاه ایجاد و تعمیق معنویت است، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای ایجاد و تعمیق معنویت در جامعه است؛ عده‌ای از این ماه به عنوان فرصتی برای توشه آخرت و وسیله عروج خود و اصلاح حیاتشان استفاده می‌کنند و برخی با بی‌تفاوتی از این ماه می‌گذرند.

وی افزود: وضعیتی که نظام جمهوری اسلامی در آن قرار دارد بسیار حساس است، به رغم هجمه‌های شدید دشمنان به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ولی به برکت اعتقاد و ایمان مردم و دوراندیشی ولی فقیه در شرایطی هستیم که دشمن نمی‌تواند دست برتر را داشته باشد. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: زمانی صهیونیست در سوریه و لبنان هر کاری که می‌خواست انجام می‌داد، ولی حال به تعبیر رهبر معظم انقلاب دیگر دوران بزن در رو تمام شده است و ما در منطقه نسبت به رقبا و دشمنان قدرت برتر را داریم.

حجت الاسلام عبدی با تاکید بر اینکه با اعلام آمریکا و خروج از این دولت از برجام نباید تصور کرد دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی نابود شده است، گفت: بایستی از این فرصت به نحو مطلوب بهره بگیریم و با تکیه بر توان داخلی در پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی کوشا باشیم. 

وی با یادآوری همت جوانان و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی یک تهدید جدی بود، ولی با ایثارگری رزمندگان اسلام به یک فرصت تبدیل شد تحریم‌ها هم می‌تواند برای ما یک فرصت باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه با اشاره به پیچیدگی‌های جنگ نرم گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس یک مزاحم به نام بنی صدر وجود داشت که جبهه خودی یک صدا و با اتحاد یکدیگر در مقابلش ایستادند، ولی در جنگ نرم چندین بنی صدر و چندین حزب و جبهه داریم.

وی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان زیادی داشتیم که به دنبال براندازی نظام و انقلاب بودند و ما دائما انرژی خود را صرف خنثی کردن توطئه‌های دشمن کردیم و امروز نیز دشمن به دنبال دوقطبی کردن نظام است.

حجت الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: آمریکا با ما فقط بر سر هسته‌ای مشکل ندارد و این موضوع فقط یک بهانه است. مشکل استکبار با ما به دلیل عقایدمان است و زمانی دست از سر ما برمی‌دارند که مثل خودشان شویم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات