استاد دانشگاه:

بسیج وابسته و وام‌دار هیچ جریانی نیست

یک استاد و کارشناس مسائل سیاسی گفت: بسیج وابسته و وام‌دار هیچ جریانی نیست، بلکه اهدافش پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای انقلابی است.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۴۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضا اعزازی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در همایش مربیان و سرمربیان سپاه ناحیه اراک که با محوریت کادرسازی و تربیت نیروهای انقلابی برگزار شد با اشاره بر دستور تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج گفت: حضرت امام(ره) با نگاه دوراندیش خویش درخصوص کینه‌توزی و توطئه دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب فرمان تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی را در همان روزهای نخست پیروزی انقلاب صادر کردند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) پاسداری از اصول نه شرقی و نه غربی را بر عهده دو قشر بسیج دانشجو و طلبه گذاشت تا در عرصه‌های مختلف فرهنگی و... فعالیت کنند و در عرصه جنگ نرم در مقابل هجمه دشمنان به شبهات پاسخ درست و منطقی داده شود.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه براساس تحقیقات انجام شده نسل امروز ما اهل نماز و روزه هستند و نشان دهنده این است که ضمیر جوانان ما پاک است، تصریح کرد: بعد از گذشت چهل سال از بهار انقلاب اسلامی هنوز جوانان ما در جبهه مقاومت جهاد را رها نکرده‌اند.

حجت‌السلام اعزازی با تاکید بر اینکه گرچه برخی از مسئولان با حذف درس شهید فهمیده از کتب دانش‌آموزی به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند، گفت: به لطف و عنایت الهی نسل امروز نیز الگویی از ایثار و شهادت را به عینه شاهد بودند و آن هم شهید حججی بود که باعث شد نسل امروز نیز بیش از گذشته با این فرهنگ مانوس گردد.

وی با بیان اینکه در هر سنگری که هستیم باید مدافع ارزش‌ها و حریم‌ها باشیم، گفت: بسیج وابسته و وام‌دار هیچ جریانی نیست، بلکه اهدافش پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای انقلابی است؛ هر مسئولی که در ریل انقلاب خدمت‌رسانی کند بسیج مدافع آن است و هرگاه که از این ریل خارج شود بسیج نیز منتقد او خواهد بود.

این استاد دانشگاه با یادآوری این مسئله که ایمان زدایی در ایران از عصر پهلوی شروع شد، گفت: انقلاب اسلامی ثابت کرد عصر دین نگذشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار