خبرهای داغ:
حجت السلام والمسلمین شفیعی زاده:

برجام دیگر تمام است

حجت السلام والمسلمین شفیعی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) گفت: با خروج و پیمان شکنی آمریکا برجام دیگر تمام شده است و این قرار دادی نیست که در توان اجرایی اروپا باشد.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۳۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز; حجت السلام والمسلمین شفیعی زاده با اشاره به ابنکه رهبر انقلاب اسلامی صراحتا با برجام مخالفت کردند گفت; به گفته ی کارشناسان,برجام دیگر تمام شده و این قراردادی نیست که در توان اجرایی اتحادیه اروپا باشد.


نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) با بیان اینکه رئیس جمهوری آمریکا با لابی اسرائیل و وعده های مالی عربستان از برجام خروج کرد بیان کرد:اسرائیل مجبور است که ترامپ را به این راه بکشاند زیرا ضربه محکمی از محور مقاومت خواهد خورد و عربستان نیز این را می داند که جنگ با عربستان در آن سوی مرزهای ایران و نزدیک کشور می باشد.


حجت السلام والمسلمین شفیعی زاده با بیان اینکه متاسفانه ایراد های در اجرای توافق برجام بودکه می توان به عمل نکردن به توصیه های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد،که فرمودند:آمریکا قابل اعتماد نیست و هم چنین مذاکرات باید شفاف و صریح باشد


وی افزود:مقام معظم رهبری گفتند،توافق نکردن بهتر از توافق بد می باشد وهمچنین افزئد که انرژی هسته ای بهانه ای برای آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) بیان کرد:ایراد هایی که در اجرای برجام بود که می توان به مهم ترین آنها که اجرا سریع و با دست پاچگی تعهدها,ورود عجولانه از ناحیه مجلس و دولت و هم چنین ضعیف بودن پشتوانه کارشناسی در برجام اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار