مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: عزت و استقلال ایران اسلامی موجب خشم آمریکا شده اما ایران اسلامی برای فتح قله‌های پیشرفت جهانی از حرکت بازنخواهد ایستاد.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۳۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: خروج آمریکا از برجام یک هشدار جدی به دولت ایران بود که در شرایط حساس باید هوشمندانه‌تر عمل کرده تا عزت، اقتدار و استقلال مردم ایران اسلامی پایمال نشود.

وی با اشاره به خروج ترامپ از برجام تصریح کرد: خروج ترامپ از برجام برای ملت ایران مهم نبوده چراکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همیشه فرموده‌اند؛ آمریکا قابل‌اعتماد نیست، و امروز این امر مورد انسجام و اتحاد هر چه بیشتر ملت ایران اسلامی خواهد بود.

عبدلی با تأکید بر اینکه آمریکا علیه ایران جنگ روانی به راه انداخته خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد جنگ روانی علیه ملت ایران به راه انداخته و بازار اقتصاد ایران را نابود کرده تا به اهداف خود برسد ولی دولت و مردم باید کنار هم باشند تا برای مشکلات مهمی که در بخش‌های مختلف اقتصادی هست راه‌حل‌های مدبرانه‌ای اتخاذ کنند.

وی با اشاره به شکست‌های آمریکا در منطقه افزود: آمریکا با خروج از برجام قصد داشت به دلیل شکست‌های پی‌درپی در سوریه، عراق و لبنان و به مخاطره افتادن منافع اقتصادی خود از ملت ایران انتقام سیاسی گرفته درحالی‌که ایران این تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات