شهردار تبریز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری به عنوان نهاد عمومی باید تلاش کند خواسته مردم را تامین کند، گفت: برخی مدیران شاید تصمیماتی اتخاذ کنند که مردم خواهان آن نباشند در حالی که خواسته مردم مهم بوده و خدمات شهرداری باید در راستای نیازها و خواسته آن ها باشد.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۳۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

خدمات شهرداری باید در راستای نیاز و خواسته مردم باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر افزود: برنامه های مدیریت شهرداری باید منطبق بر خواسته مردم و شفاف باشد تا بتوانیم برای مدیریت شهر مشارکت آن ها را جلب کرد.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیریتی شهرداری ساسی و امنیتی نیست بلکه خدماتی و اجرایی است، اظهارداشت: موضوعی در عملکرد شهرداری برای پنهان کاری نیست از همین رو باید عملکرد خود را در اختیار مردم قرار داد چراکه رضایت مردم مهم است.

  شهین باهر اضافه کرد: ضرورتی ندارد در شکل غیرواقعی برخی موفقیت های غیرواقعی را به مردم القا کنیم، باید مشکلات را گفت و از آن ها برای حل آن ها کمک خواست چراکه شهرداری مردمی است و مردم باید در جریان امور آن باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش داریم نقاط ضعف شهرداری را که فضا را برای ایجاد رشوه و فساد باز می کند، بشناسیم،  افزود: جلوگیری از انجام کارهای غیرضروری، پرهیز از انجام کارهای ویترینی و تشریفاتی و اجتناب از رنگ و لعاب دادن به کارها از اقدام های انجام شده در این راستا است.

شهردار تبریز با اشاره به رویداد 2018 نیز اظهار داشت: این رویداد به عنوان نقطه عطف و آغازی برای معرفی داشته ها، آثار تاریخی، فرهنگی و قابلیت های تبریز به مردم دنیا و دیگر مناطق کشور است و این کار باید ادامه یابد.
شهین باهر یادآوری کرد: با وجود اینکه این رویداد موجب افزایش هزینه های شهرداری می شود ولی برای جذب گردشگر و رونق اقتصادی شهر برخی کارها را که جزو وظایف شهرداری نیست، انجام می دهیم تا تبریز را به بهترین نحو معرفی کنیم.

 

ارسال نظرات