معاون امور اقتصادی استاندار لرستان
معاون امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: تعداد طرح‌ها بررسی و طرح‌هایی که توجیه ندارند اعلام شود تا طرح جایگزین معرفی کنیم، طرح کارورزی یکی از نکات کلیدی است که هنوز به آن وضع مطلوب و موردنظر نرسیده است.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۲۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: درصد و میزان اعتبار و پرداختی تسهیلات اشتغال به بانک‌های استان لرستان اعلام‌شده است ولی بانک‌های استان از برنامه عقب هستند.

وی افزود: واحدهای شهرستانی مقاومت می‌کنند که باید از مرکز برخورد صورت گیرد، در استان لرستان طرح به اندازی کافی معرفی‌شده است و متقاضی داریم بنابراین در استانی که آمادگی دارد و متقاضی تسهیلات نیز وجود دارد نباید به این شکل عمل شود.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به اینکه متقاضی تسهیلات در استان داریم ولی بانک‌ها حاضر به پاسخگویی نیستند، عنوان کرد: این عملکرد بانک‌ها قابل‌قبول نیست، متقاضیان تسهیلات در این راستا اعتراض دارند و به استانداری مراجعه می‌کنند.

وی بیان کرد: بیش از سه الی چهار ماه از معرفی طرح‌ها به بانک‌های استان می‌گذرد ولی هنوز اعلام‌نشده انصراف بوده و یا مدارک را نمی‌توانند تحویل دهند، چنانچه طرح را نتوانند تکمیل کنند به‌عنوان انصراف مطرح شود بنابراین بر اساس آنچه توافق کرده‌ایم باید آمار و اعداد توسط بانک‌ها ارائه شود.

وی بابیان اینکه تعداد طرح‌ها بررسی و طرح‌هایی که توجیه ندارند اعلام شود تا طرح جایگزین معرفی کنیم تصریح کرد: طرح کارورزی یکی از نکات کلیدی است که هنوز به آن وضع مطلوب و موردنظر نرسیده است.

وی گفت: صنعت و معدن و جهاد کشاورزی استان واحدهایی که نیاز به کارورز دارند را معرفی کنند و حداکثر تا یک ماه آینده با جلسات آموزشی که با واحدهای زیرمجموعه دارند تعداد افراد موردنیاز را به اداره کار اعلام و اداره کار این افراد را معرفی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات