فرماندار خاتم وظیفه اصلی خبرنگاران و روابط عمومی ادارات و ارگان های دولتی را زنده نگه داشتن روحیه امید و نشاط عمومی در بین مردم عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۶۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، فرماندار خاتم در مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر شهرستان و خبرگزاری های فعال با گرامیداشت هفته روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی ها نقش اساسی در جهت اطلاع رسانی و بیان واقعیت ها دارند و به نوعی قلب تپنده هر سازمانی هستند که نقشی پررنگ و اثرگذار در تصمیم گیریهای مدیریتی و فضای جامعه دارند.
فرجام فاضلی گفت: امروز یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها ایجاد تعامل مثبت و سازنده میان مردم و مسئولان است به طوری که فعالان روابط عمومی باید ضمن بیان دستاوردهای اداره تحت پوشش خود، انتظارات و دغدغه های مردم و شهروندان را به مدیران انتقال دهند.
وی در ادامه وظیفه اصلی خبرنگاران و روابط عمومی ادارات و ارگان های دولتی را زنده نگه داشتن روحیه امید و نشاط عمومی در بین مردم عنوان و افزود: مجموعه روابط عمومی شهرستان و خبرنگاران منطقه باید با معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان در جهت شکوفا تر کردن منطقه گام بردارند.
در ادامه میربهبودی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی خاتم پیوند مسئولان روابط عمومی با خبرنگاران و اصحاب رسانه را بسیار مهم دانست و گفت: مسئولان روابط عمومی باید پیوند عمیق و ناگسستنی با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته و عملکرد اداره و نهاد مربوطه خود را با فعالان این عرصه در میان بگذارند.
در پایان از روابط عمومی های فعال و خبرنگاران خاتم تجلیل شد.
ارسال نظرات