خبرهای داغ:
در دیدار مسئولین بسیج علمی و اداره کل فنی و حرفه‌ای ایلام مطرح شد:
کد خبر: ۹۰۱۷۶۴۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

در دیدار مسئولین بسیج علمی و اداره کل فنی و حرفه ای ایلام مطرح شد:

نیاز به ایجاد شغل های پایدار و متنوع

در جلسه مشترک مسئولین سازمان بسیج علمی و اداره کل فنی و حرفه ای استان ایلام دو طرف به لزوم ارتباط بیشتر برای همکاری در جهت رونق اشتغال در استان ایلام تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از ایلام،محمد نصرالهی مسئول سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری استان ایلام و رضا نصری مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان ایلام صبح امروز در محل با یکدیگر دیدار کردند.

نصرالهی در ابتدای جلسه ضمن  تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری در سال 88 با هدف ورود جهادی به عرصه علم و فناوری در کشور تاسیس شد.

وی افزود:هدف ما نه رقابت است و نه سهم خواهی،بلکه ما به دنبال هم افزایی با سایر نهادهای استان هستیم تا مشکلات استان را با کمک یکدیگر حل کنیم.

نصرالهی خاطر نشان کرد:ماموریت ذاتی ما این است که در عرصه علم،پژوهش و فناوری به سایر متولیان علمی استان کمک کنیم و هدف نهایی نیز چیزی جز پیشرفت استان و کشور نیست.

مسئول سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری استان ایلام با بیان اینکه باید تمام ارگان ها با ماموریت مشابه و هم سو با یکدیگر هم افزایی و ارتباط نزدیک داشته باشند اضافه کرد:سازمان بسیج علمی وظیفه خود می داند که در راستای هم افزایی بیشتر نهاد ها گام بردارد.

وی افزود:به دلیل عدم اطلاع از فعالیت های یکدیگر بسیاری از ظرفیت ها و امکانات سطح استان ناشناخته باقی و راکد باقی مانده است و جهت استفاده حداکثری از این ظرفیت ها باید همکاری بیشتری بین نهادهای علمی استان به وجود بیاید.

محمد نصرالهی با اشاره به ظرفیت بالای اداره کل فنی و حرفه ای استان ایلام در رشد اشتغال زایی در استان گفت:مرکز فنی و حرفه ای یکی از مراکز استراتژیک استان در بحث مهارت افزایی و در نهایت اشتغالزایی است که ارتباط مراکز رشد با این مرکز می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه مخترع استان باشد.

مسئول سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری استان ایلام با بیان اینکه این سازمان آمادگی دارد در تمام عرصه ها با مرکز فنی و حرفه ای همکاری داشته باشد اضافه کرد:نقش نخبگان در بررسی و ارائه راهکارهای اجرایی برای حل مشکلات استان نقشی غیر قابل انکار است.

ارسال نظرات