خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از احداث بزرگ‌ترین شهرک چوب خشک با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۳۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

احداث بزرگ‌ترین شهرک چوب خشک با سرمایه‌گذاری 300 میلیون دلاری در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در جمع خبرنگاران ملایر با بیان اینکه در همایش روحانیون و مبلغین استان همدان مقرر شد امسال در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت شود، اظهار داشت: در این حوزه شهرستان ملایر پایلوت اجرای طرح کرامت در کشور است.

وی با اشاره به برگزاری طرح کرامت در این شهرستان افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در راستای این طرح شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف و حواشی شهر بوده‌ام.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث خانه عالم در سطح شهرستان عنوان کرد: 850 میلیون تومان اعتبار نیز از سوی بنیاد برکت برای ساخت 5 خانه عالم و چهار مسجد در سطح شهرستان ملایر تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: 14 میلیارد تومان نیز علاوه بر سهمیه شهرستان برای امور عمرانی جذب شده که 4 میلیارد تومان آن برای بهسازی روستاها، 4 میلیارد برای محور آورزمان به ملایر و نهاوند، 2 میلیارد تومان برای پروژه‌های دانشگاهی و مابقی برای سد کلان است.

وی از احداث بزرگ‌ترین شهرک چوب خشک با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری در ملایر خبر داد و عنوان کرد: مقرر شده امسال مرکز آنژیوگرافی ملایر نیز اجرایی شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات