خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر خبر داد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: طی ماه مبارک رمضان 270 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان ملایر اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۳۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

اعزام 270 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان ملایر در ماه رمضانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حسین گروسی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طی ماه مبارک رمضان 270 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان ملایر اعزام می‌شوند.

وی گفت: بر گزاری محافل انس با قرآن، برگزاری جلسات و برنامه‌های قرآنی و... از جمله برنامه‌های این اداره در ماه رمضان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه سال گذشته 96 گفتمان دینی در مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها توسط اداه تبلیغات اسلامی برگزار شد، افزود: همچنین در سال گذشته 120 جلسه جزءخوانی در ملایر برگزار شده است.

وی از اجرای طرح سلامت اجتماعی با محوریت اداره تبلیغات اسلامی در پنج نقطه شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در 5 مسجد شامل مساجد نبی اکرم، مسجد قمر بنی هاشم محله سر جوب، مسجد قمر بنی هاشم در محله نفت سیاه، مسجد محله امام زاده عبدالله و و مسجد محله جعفر آباد در حال برگزاری است.

گروسی از رسانه‌ها خواست تا در امر اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتر طرح سلامت اجتماعی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر را یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات