خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه در ماه رمضان یک هزار و 700 مبلغ و مبلغه به 2 هزارو 200 نقطه استان اعزام می‌شوند، گفت: این اداره در برنامه‌های ماه رمضان در دو بخش فرهنگی و مذهبی در خدمت مردم استان همدان است.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۱۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

اعزام 1700 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان همدان طی ماه رمضانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام علی دشتکی در نشست خبری با اصحاب رسانه در ملایر با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک دستگاه برنامه محور است، اظهار کرد: ما تنها دستگاهی هستیم که برنامه‌های سال بعدش را قبل از شروع آن سال می‌بندیم .

وی با اشاره به شعار امسال این اداره با عنوان اقدام جهادی و انقلابی گفت: برنامه‌های ما با چهار اولویت یرنامه‌ریزی شده که شامل، توجه به پوشش تبلیغی مناطق محروم، شبکه سازی محلات برای حضور مردم در برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی، تشکل سازی فعالیت‌های مردمی، و تخصصی سازی تشکل‌های مردمی، و همچنین تحقق شعار سال است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه در این زمینه نیز تاکنون برنامه‌ها و کلاس‌های توجیهی برای مبلغان، ائمه جماعات و گروه‌های مرجع و جامعه قرآنی و مذهبی انجام شده است، افزود: در این زمینه تبیین و توجیه لازم برای مبلغان در راستای استفاده از کالای ایرانی و تبدیل این فرهنگ به گفتمان عمومی برنامه‌ریزی شده است که در مجموع 90 عنوان برنامه با این عنوان داریم.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان یک هزار و 700 مبلغ و مبلغه به 2 هزارو 200 نقطه استان اعزام می‌شوند، گفت: این اداره در برنامه‌های ماه رمضان در دو بخش فرهنگی و مذهبی در خدمت مردم استان همدان است.

دشتکی برگزاری گفتمان‌های دینی با محوریت مراکز جمعیتی و مساجد، برنامه‌‌ریزی برای برگزای مراسم شب‌های قدر، برگزاری 60 محفل قرآنی، برگزاری حدود 200 جمع خوانی و جزء خوانی در سطح استان و... را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی استان همدان در ماه رمضان عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه 285 موسسه و مراکز قرآنی در سطح استان متولی برگزاری برنامه‌های ماه رمضان هستند، گفت: برگزاری جلسات قرآنی و برگزاری جلسات تفسیر در 100 نقطه استان نیز از برنامه‌های موسسات و مراکز قرآنی زیر نظر این اداره در ماه رمضان است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه رویکرد امسال این اداره کاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: در این راستا در سطح استان در نقطه در نظر گرفته شده که پنج نقطه آن در سطح استان و پنج نقطه مختص شهرستان ملایر است.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت در ملایر به عنوان شهرستان پایلوت گفت: امیدواریم بتوانیم در امر تبلغ با همکاری بیشتر مردم شاهد کم شدن آسیب‌های اجتماعی در سطح استان و شهرستان ملایر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات