خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین
پرزحمت گفت: سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان وجود دارد و طی سال گذشته ۱۸۸ پروانه معدنی صادر شده است
کد خبر: ۹۰۱۷۶۱۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان قزوین که با حضور نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، زاهدی استاندار قزوین، جمعی از مسوولان استانی و مدیران واحدهای تولیدی بیان‌کرد: سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان وجود دارد و طی سال گذشته ۱۸۸ پروانه معدنی صادر شده است.
وی گفت: ۳۵ هزار صنف در استان قزوین وجود دارد که از این تعداد 17 هزار صنف مربوط به شهر قزوین می باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: سال گذشته استان قزوین ۸۸۱ میلیون دلار صادرات داشته که ۸۰ درصد در بخش صنعت، ۱۵ درصد در بخش کشاورزی و ۵ درصد مربوط به محصولات باغی بوده است.
پرزحمت اضافه‌کرد: استان قزوین در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رتبه یک کشوری را کسب کرده و در کارگروه رونق تولید در بخش صنعت و کشاورزی هزار و ۷ واحد از سامانه بهین یاب، ۸۹۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.
وی عنوان‌کرد: سال گذشته ۱۲۴ هزار بازرسی و ۱۵۰ گشت مشترک با استاندارد، اماکن، نیروی انتظامی، علوم پزشکی و دو هزار و ۲۰۰ گزارش ناظرین افتخاری داشته ایم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین ۸ هزار پرونده تخلفات در مراکز قضایی تشکیل شده است.
پرزحمت ادامه داد: امروز ۸ واحد صنعتی خدمات رسان تجلیل می شوند که شامل سه دستگاه اجرایی، دو نفر از ناظرین افتخاری، ۵ نفر از معتمدین بازار و دو نفر از مدیران بانک ها می باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها