خبرهای داغ:
یکی از قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد
یکی از قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ضرورت و نیاز فراگیری قوانین برای کارکنان سپاه بسیار اهمیت دارد.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۰۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

ضرورت و نیاز فراگیری قوانین برای کارکنان سپاهبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، قاضی رضا مشکاتی در کارگاه آگاه‌سازی و قضایی که در سپاه ناحیه بهار برگزار شد، اظهار داشت: قوانین و مقررات از بدو تولد انسان وجود داشته و تا مرگ انسان نیز وجود دارد.

وی افزود: قوانین و مقررات ضامن حفظ و سلامت افراد در هر مجموعه‌ای بوده و رعایت آن نیز بسیار سهل و آسان است.

این مقام قضایی با بیان اینکه افرادی که قوانین را زیر پا می‌گذارند مجرم بوده و قانون با آنها برخورد می کند، گفت: جرم، جرم است و کسانی که قوانین را رعایت نمی‌کنند در دام قانون افتاده و طبق ضوابط با آنها برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: برخی از افراد از مقام و پست خود برای اختلاس سوء استفاده می‌کنند که این کار برای فرد جرم محسوب شده و با آن برخورد می‌شود؛ اختلاس و ارتشاء و رشوه از جرائم بوده و غیر قابل گذشت است.

مشکاتی با بیان اینکه ضرورت و نیاز فراگیری قوانین برای کارکنان سپاه بسیار اهمیت دارد، ابراز داشت: خدمت سربازی خدمت مقدسی است اما برخی از سربازان قوانین را رعایت نمی‌کنند و مشکلاتی را برای خود و خانواده فراهم می‌کنند.

وی از جمله جرائم سربازان را ترک پست، لغو دستور و... عنوان کرد و گفت: برای این افرد نیز جریمه‌هایی در نظر گرفته شده که با توجه به میزان جرم قانون برای آنها  حکم صادر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات