خبرهای داغ:
حسین رحیمی-ناحیه بسیج دانشجویی
معاون علمی سازمان بسیج دانشجویی گفت:ما باید از اقتصاد غیر مولد به اقتصاد مولد حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۰۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، معاون علمی سازمان بسیج دانشجویی در جلسه که با حضور معاونت ها و مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان تشکیل شد گفت : ما در مواجهه با نظام سلطه سه دوره را سپری نموده ایم. دوره اول به جنگ سخت معروف است که نظام سلطه وارد فاز جنگ نظامی شد و می خواست با جنگ تحمیلی، حمله طبس، کودتای نوژه و ... نظام را از پای درآورد ولی موفق نشد. 

فدایی در ادامه اظهار کرد در دوران دوم نظام سلطه وارد فاز جنگ نرم و شبیخون فرهنگی شد و سعی داشت با پروژه براندازی نرم نظام را ساقط کند که ملت بزرگ ایران با بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 این پروژه را به شکست کشاند.

فدایی ادامه داد که اکنون در دوران سوم هستیم دورانی که به تعبیر حضرت آقا جنگ اقتصادی می باشد. دشمن با ابزار نیمه سخت وارد فاز جنگ اقتصادی شده است که با نظام تحریم بانکی و پولی کشور را در تنگنای اقتصادی قرار داده و با این ابزار سعی در به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی بیان کرد:الان وضعیت کشور حساس می باشد، تصمیم گیری در ماندن یا رفتن از برجام، اعتماد به غربی ها که هدفشان متزلزل کردن اقتصاد کشور می باشد و مساله تورم و رکود  و ... در سرنوشت کشور تاثیر گذار است.

در پایان فدایی گفت: ما می توانیم بدون توجه به برجام از ظرفیت های داخلی کشور، برون رفت از سرمایه غیر مولد به سمت سرمایه مولد مانند حمایت از تولید داخل، سامان بخشیدن به مالیات ها و تشویق مردم جهت سرمایه گذاری در بخش تولید داخل  با گفتمان سازی و ... اقتصاد خود را تقویت کنیم.

ارسال نظرات