معاون سیاسی سابق سپاه امام رضا (ع) در جمع پایوران و بسیجیان سپاه ناحیه تربت حیدریه:
معاون سیاسی سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: عملیات فتح بیت المقدس سال گذشته در آزاد سازی بوکمال شبیه سازی شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۹۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پیشکسوت پاسدار غلامعلی بازیاد در همایش بصیرتی سیاسی در جمع پایوران و بسیجیان تربت حیدریه اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی طی دو سال اخیر تصمیم جدی گرفتند تا انقلاب اسلامی در سال ۹۷ نتواند جشن چهل سالگی خود را برگزار کند و عمده این توطئه و حرکات براندازانه خود را از طریق شکاف و اختلاف بین احاد جامعه دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه در یک عملیات روانی تمام عیار بدنبال دوقطبی سازی فضای جامعه از درون اختلافات است، افزود: هرچند موضوع برجام و ابعاد آن بر عوام مردم روشن شده، اما اکنون زمانی برای مواخذه و اختلاف نیست و کشور نیازمند وحدت و یک صدایی است.

معاون سیاسی سابق سپاه امام رضا (ع)، سالجاری را همان پیچ تاریخی حساس مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مهمترین درگیری نظام سلطه با انقلاب اسلامی در یک عملیات روانی و جنگ نرم خود را نمایان کرده که با دو قطبی‌های کاذب و جنگ امید و ناامیدی درون کشور بتواند ضمن ناکارآمد جلوه دادن نظام، عقبه انقلاب اسلامی را با تزلزل مواجه کند.

بازیاد در خصوص اینکه چه باید کرد، افزود: امروز کشور نیاز به وحدت، انسجام و یک صدایی دارد و نباید از درون اختلافات و شکاف بین مردم و مسئولان جامعه راهی برای دشمن باز شود، لذا مردم و مسئولان وظیفه دارند تا محور فعالیت‌های خود را بیانات، ولی فقیه جامعه قرار داده و با یک وحدت رویه ضمن حفظ عزت و استقلال کشور اجازه خودنمایی به دشمن را ندهند.

خروج دونالد ترامپ از برجام پاتک آمریکا به انقلاب اسلامی بود

این تحلیلگر مسائل سیاسی، خروج ترامپ از برجام، حمله ائتلاف به سوریه و همچنین تجاوز به پایگاه تیفور را پاتک آمریکا به انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این پاتک ایالات متحده زمانی انجام گرفت که انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نبرد تک‌های عملیاتی موفقیت آمیزی را بر علیه نظام سلطه در منطقه غرب آسیا اجرا کرده و این بدان معناست که ایران بعنوان برنده میدان نخستین ضربه را محکم وارده کرده است.

وی از آزادسازی غوطه شرقی و دوما در سوریه بعنوان یکی از عرصه‌های موفقیت آمیز جبهه مقاومت یاد کرد و بیان داشت: در شرایطی که تا سال گذشته ۸۰ درصد خاک سوریه و همچنین غوطه شرقی و دوما بعنوان یک نقطه استراتزیک برای تحت فشار قرار دادن بشار اسد در اختیار تروریست‌های داعشی بود، اما با درایت رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت و آزادسازی غوطه شرقی و دوما این رقم اکنون به ۲۰ درصد رسیده و تا برچیدن شدن نهایی تکفیری‌ها راه چندانی نمانده، لذا ایالات متحده از شکست سیاست‌های خود به شدت عصبانی است و بدنبال جبران برآمده است.

وی اضافه کرد: نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا و پیروزی جبهه مقاومت در پارلمان‌های لبنان و عراق دیگر دلیل عمده عصبانیت نظام سلطه از روند رو به رشد انقلاب اسلامی است که چرا مردم در این منطقه به تفکر مقاومت و مبارزه با استکبار رای دادند؟

این تحلیلگر مسائل سیاسی از خنثی شدن توطئه استقلال طلبی اقلیم کردستان بعنوان دیگر راهبرد‌های آمریکا یاد کرد و افزود: در حالی که نظام سلطه حدود ۵۰ سال تلاش کرد تا با مولفه قومیتی در اقلیم کردستان ایران، عراق و ترکیه اسرائیل دوم را در کنار مرز‌های ایران راه اندازی کند، اما با درایت محور مقاومت این دسیسه برملا شد و اکنون شاهد عراقی یکپارچه هستیم.

فتح فلسطین اشغالی در عملیات بوکمال سوریه شبیه سازی شد

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه دغدغه امروز جهان اسلام مسئله فلسطین و اشغال توسط صهیونیست‌ها می‌باشد، افزود: عملیات فتح بیت المقدس سال گذشته در آزاد سازی بوکمال شبیه سازی شد.

وی بیان کرد: با فراخوانی لشکر‌های اسلام توسط جبهه مقاومت شامل؛ فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، بدریون، نجبا و حشد الشعبی عراق، بسیج مردمی سوریه، عملیات بزرگ آزاد سازی بیت المقدس از چنگال صهیونیست‌ها در بوکمال شبیه سازی شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رهایی مردم مظلوم فلسطین باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها