طی مراسمی در شهرستان ارزوئیه به مناسبت آغاز فعالیت چهارمین سال یک حلقه، جشنی با حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان برای اعضای حلقه صالحین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۶۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ درمراسم جشن حلقه صالحین نونهالان ارزوئیه سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه ضمن تقدیر از سرگروه حلقه‌ی صالحین نونهالان بیان کرد: ایجاد و گسترش حلقه‌های صالحین بهترین شیوه برای مبارزه با جنگ نرم دشمنان اسلام است.
جشن چهارسالگی حلقه صالحین شهید علیمردان ارزوئیه
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری سرگروه‌های صالحین با ایجاد تحول عمیق فرهنگی و عقیدتی در تربیت سربازان آینده انقلاب بیش از پیش می‌توانند موثر باشند.

در این میان حجت الاسلام دکتر نصرالله پور جلسات حلقه صالحین را بهترین مکان برای تحقق باور‌های دینی نسل کودک و نوجوان دانست و عنوان کرد: همه اعضای حلقه صالحین باید با دعوت از همسالان خود به این جلسات در ترویج فرهنگ اسلامی و مبارزه با جنگ نرم دشمن پیشگام باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، حلقه‌ی صالحین شهید پورعلیمردان را کادرساز و تربیت سرباز برای امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دانست و گفت: برای سرگروه‌های صالحین مایه افتخار است که به عنوان سربازی کوچک برای امام عزیز در شجره طیبه صالحین به بسیجیان خردسال او خدمت میکنند، انشاءالله که موفق و پیروز باشید.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ هدف از برگزاری مراسم جشن برای نونهالان حلقه را از جمله جذاب کردن برنامه‌ی حلقه صالحین برای متربیان دانست و خاطرنشان کرد: با این روش می‌توانیم فرهنگ تقدیر و تشکر را به متربی هایم بیاموزم و انگیزه‌ی آنان را جهت فعالیت در حلقه‌ها افزایش دهیم.

در پایان از اعضای حلقه‌ی صالحین شهید پور علیمردان از سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تقدیر به عمل آمد و با تقدیر از اعضای حلقه‌ی شهید پورعلی مردان و با تقسیم کیک مراسم جشن این حلقه به پایان رسید.
ارسال نظرات