خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

نقش هدایت و ارتقا معنویت در میان رزمندگان به عهده روحانیت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: نقش هدایت و ارتقا معنویت در میان رزمندگان به عهده روحانیت بود که مرحوم ابوترابی از افراد شاخص در این حوزه بودند.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۰۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در همایش طلایه داران تبلیغ و یادواره ۱۱۰ شهید روحانی استان قزوین که با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد اظهار کرد: هدف از برنامه یادواره شهدا ترویج فرهنگ جهادت و شهادت است تا بتوانیم هر چه بیشتر به آرمان های شهدا نزدیک شویم و رفتار آنها را سر لوحه عمل خود قرار دهیم.
وی در ادامه ضمن اهمیت نقش روحانیت در دفاع مقدس گفت: علاوه بر جهاد، نقش هدایت و ارتقا معنویت در میان رزمندگان به عهده روحانیت بود که مرحوم ابوترابی از افراد شاخص در این حوزه بودند.
حجت الاسلام علی معبودی با اشاره به اهمیت و نقش روحانیت اظهار داشت: روحانیت در کنار معنویت کار جهاد و فرماندهی را در بسیاری از جبهه ها نبرد حق علیه باطل به عهده داشت، در عملیات والفجر ۸ بیش از ۳۰ غواص روحانی حضور داشتند و برخی فرمانده میدان بوده و در عملیات ها نقش خود را ایفا کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در پایان تصریح کرد: روحانیت باید در همه صحنه ها فرهنگ دفاع مقدس را پیاده کنند تا بتوانند جایگاه بزرگ طلایه داران تبلیغ را به مردم بشناسانند.
1002/
30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار