مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یک هزار و چهل و پنج مبلغ ومبلغه به مناطق مختلف استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۵۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، با بیان اینکه عطرافشانی مساجد استان زنجان در آستانه ماه مبارک از امروز آغاز شد، افزود: آئین عطرافشانی مساجد استان زنجان درآستانه ماه مبارک با همکاری مردم در هزار و۲۳۷ مسجد استان شروع می‌شود که ازاین تعداد ۹۷۳ مسجد روستایی است.

وی ادامه داد: امسال این کار معنوی با الهام از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با عنوان مسجد، پایگاه همه کارهای نیک انجام می‌شود.

صفی یاری افزود: هزار و ۴۵ مبلغ ومبلغه به مناطق مختلف استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان اعزام می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۲۴۷ نفر از مبلغان اعزامی غیربومی هستند، افزود: این مبلغان از ۲۵ اردیبهشت ماه همزمان با ۲۸ شعبان به سراسر استان اعزام خواهند شد.

صفی یاری از ادامه از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ از ۱۸ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در زنجان خبر داد و گفت: این همایش در آستانه ماه مبارک رمضان در شهرستانِ های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین دو نفر مفسر از مجمع عالی تفسیر قم در ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های زنجان و طارم جلسات تفسیر برگزار خواهند کرد.

 

ارسال نظرات