مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان:

قشر روحانیت به مسائل سیاسی کشور احساس مسوولیت کنند

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان تاکیدکرد: قشر روحانیت نمی‌تواند به دور از سیاست باشد و باید نسبت به مسائل سیاسی کشور احساس مسوولیت کند.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۴۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان: حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری در جمع جامعه روحانیت استان هرمزگان اظهارداشت: مقام معظم رهبری بارها در جمع علما و روحانیون تاکید کردند که قشر روحانیت نمی‌تواند به دور از سیاست باشد و نسبت به مسائل سیاسی کشور احساس مسوولیت نکند.

وی با اشاره به تدابیر عالمانه رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال‌ها با موضوعات اقتصادی افزود: دوست و دشمن معترفند که رهبری عالی‌ترین شخصیتی است که بر وضعیت موجود داخل حتی خارج از کشور و دشمنی‌های دشمنان اسلام و نظام اشرافیت کامل دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان تصریح کرد: ضرورت مسیر حرکت کشور در شعارهایی است که مقام معظم رهبری هرساله انتخاب می‌کنند بنابراین باید براساس این مهم ریل گذاری شود و مردم و مسوولان در این راستا حرکت کنند.

مختاری بیان داشت: با توجه به انتخاب عنوان حمایت از کالای ایرانی برای سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب، راهی برای پیشرفت کشور و حل مشکلات اقتصادی، جز حمایت واقعی از کالاهای داخلی نداریم.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان خطاب به مبلغان دینی و روحانیون تاکید کرد: فرهنگ سازی برای مصرف کالای ایرانی در بین مردم مهم‌ترین وظیفه ای است که برای تحقق شعار سال بر دوش شبکه تبلیغی قرار گرفته است.

مختاری در پایان تاکید کرد: مبلغان دینی و روحانیون در ماه مبارک رمضان باید به طور ویژه به فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی بپردازند و مردم نیز با توجه به تعصب به تولیدات داخلی، کالای مورد نیاز خود را از اجناس ایرانی تامین کنند.

ارسال نظرات