محفل اانس وجلسه قرائت قرآن پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) همزمان بافرارسیدن ماه مبارک رمضان با حضور فرماندهی و پایوران حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) وجمعی از مسئولین ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در مسجد امام حسین (ع) حسن اباد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۳۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محفل انس و قرائت قرآن پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) همزمان بافرارسیدن ماه مبارک رمضان با حضور فرماندهی و پایوران حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) وجمعی از مسئولین ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در مسجد امام حسین (ع) حسن اباد برگزار گردید.
این مراسم به سرگروهی برادر بسیجی استاد دستجردی با محوریت انس با قران، قرائت و حفظ قرآن کریم برگزار گردید و بسیجیان پس از قرائت آیت الکرسی از حفظ از پیام قرآنی این آیه شریفه استفاده وفیض بردند.

در ادامه فرمانده حوزه امام علی (ع) برادر بسیجی حمید زارع از اهمیت برگزاری جلسات قرانی وقبیل برنامه‌ها بخصوص در محله حسن آباد یاد آوری کرده ونقش قران وترویج فرهنگ قرانی در جامعه وبخصوص دربین جوانان را با اهمیت ارزیابی نمود.
در پایان این برنامه از برگزیدگان حفظ قرآن کریم تقدیروتجلیل به عمل آمد و جوایزی به رسم یاد بود اهدا گردید وهمچنین از زحمات فرمانده و جانشین این پایگاه برادر بسیجی حاج رمضان رضایی و محمد هاشم رضایی تقدیر و تشکر به عمل آمد و هدیه‌ای نیز به این عزیزان اهدا گردید.
ارسال نظرات