دولت برای تکمیل مدارس مشارکتی 8 میلیارد تومان تعهد بر عهده دارد

خبرگزاری بسیج: دولت نسبت به 50 درصد تعهدات ساخت مدارس مشارکتی عمل نکرده و هفت مدرسه در سطح شهرستان های استان تهران برای تکمیل شدن نیازمند مشارکت دولت است.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۲۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷

عبدالرضا فولادوند مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بیستمین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران که در محل دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما   با اعلام این خبر افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این مدارس دولت باید هشت میلیارد تومان اعتبار پرداخت کند که امیدواریم در تخصیص اعتبارات عمرانی سال 97 این بودجه لحاظ شود. وی افزود: مهندس مقیمی استاندار تهران نیز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان های استان از اهتمام جدی برای تکمیل مدارس مشارکتی خبر داد.

وی اظهار داشت: 50 درصد تعهد خیرین مدرسه ساز انجام شده اما دولت به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده است و هفت مدرسه در سطح شهرستان های استان تهران برای تکمیل شدن نیازمند مشارکت دولت است.

فولادوند خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین در خصوص تجلیل از خیرین مدرسه ساز بحث و گفتگو و مقرر شد تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره های شهرستانی و جشنواره استانی تجلیل از خیرین مدرسه ساز که در تیر ماه برگزار می شود اندیشیده شود.

 

 

 

بیستمین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران با حضور عبدالرضا فولاد وند، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مهندس ناصر فتحی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران، موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و کلیه اعضای هیات مدیره با ارائه دستور جلسات متنوع از جمله برگزاری جشنواره استانی تجلیل از خیرین برگزار شد.

ارسال نظرات