معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار خواستار مشارکت همه ی دستگاه های عضو نظام سلامت برای گسترش مقررات بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۹۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
محمد کاظم نظری در نشستی که به منظورلزوم مشارکت همه دستگاه‌ها برای گسترش مقرارت بهداشتی بررسی سند بیماری‌های غیر واگیر و اجرای برنامه‌های ذیل نظام سلامت در استانداری برگزار شد گفت: استمرار در اجرای اهداف بهداشتی به افزایش ضریب بهداشت در میان مردم منجر می‌شود.
ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم با بیان اینکه در سند بیماری‌های غیر واگیر توسعه‌ی بهداشتی در محلات مورد تاکید قرار گرفته است افزود: برخی اهداف این طرح در محله‌ی شهرک امام حسین (ع) و سالم آباد یاسوج در حال اجرا است که با اتمام آن کار شناسایی اولویت‌های بهداشتی مرتبط با نظام سلامت انجام و به دیگر نقاط استان تعمیم داده می‌شود.
وی همچنین به برخی اقدام‌های خیر خواهانه‌ی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: طرح اعزام کاروان دندانپزشکی به نقاط روستایی دور افتاده از جمله برنامه‌های خیر خواهانه این دانشگاه است.
در این نشست ضرب العجلی شش ماهه برای ایجاد اتاق‌های پیش سرد در کشتارگاه‌های استان با هدف پیشگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به تصویب رسید.
در این نشست عوارض ناشی از نصب آنتن‌های مخابراتی در محلات و مدارس نیز مورد برسی قرار گرفت.
ارسال نظرات