فرمانده نیروی انتظامی استان ارزش ریالیافزایش ۴۷ درصدی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در استان کالاهای قاچاق کشف شده از ابتدای امسال در استان را 37 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال 47 درصد رشد داشته است
کد خبر: ۹۰۱۷۳۸۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
سردار انصاری عمده کالا‌های قاچاق کشف شده را لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، برقی، تجهیزات خودرو و مواد سوختی اعلام کرد و افزود:در این زمینه ۵۰ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و ۴۵۰ نفر هم دستگیر و با تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی گفت:علت افزایش کشفیات واقع شدن استان به عنوان کریدور شمال به جنوب و افزایش ایست و بازرسی‌های پلیس در محور‌های مواصلاتی استان بوده است.
فرمانده انتظامی استان با ارائه گزارشی از عملکرد پارسال پلیس مبارزه با قاچاق کالا در استان اضافه کرد:ارزش ریالی کشفیات کالا‌های قاچاق مکشوفه در سال ۹۶، ۳۷۰ میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ که ۲۴۰ میلیارد ریال بود، ۵۲ درصد افزایش داشته است.
سردار انصاری افزود:در سال ۹۵ در حوزه مبارزه با قاچاق کالا ۶۴۰ خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و ۲ هزار و ۴۰۰ نفر هم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
ارسال نظرات