یک راهب مسیحی روسی ضد صهیونیست گفت: همه رهبران دینی دنیا در این موضوع اتفاق نظر دارند که مسئله قدس یک مسئله جهانی است.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۷۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ یوری کوال تِمِنیکو بُسکی راهب مسیحی روسی ضد صهیونیست در نشست خبری اعلام برنامه‌های سلسله نشست‌های «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» در اراک گفت: همه رهبران دینی دنیا در این موضوع اتفاق نظر دارند که مسئله قدس یک مسئله جهانی است.

 وی هدف از حضور خود در سلسله نشست‌های «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» را رساندن فریاد ملت مظلوم فلسطین به همه جهانیان عنوان کرد و گفت: همه ما نگران هستیم و به این مسئله توجه داریم که در نهایت باید صلح به سرزمین قدس بازگردد و در واقع در قالب این سلسله نشست‌ها می‌خواهیم صلح را به اشتراک بگذاریم.

این راهب مسیحی روسی ضد صهیونیست با تاکید به اینکه من فردی سیاسی نیستم، تصریح کرد: با بیان اینکه همه ما نگران آینده قدس و مردم مظلوم فلسطین هستیم، راهی که آمریکا می‌رود به ناکجا آباد ختم می‌شود و کلیساها سکوت نخواهند کرد.

یوری کوال با تاکید بر اینکه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی معتقدیم شخص پاپ واتیکان باید صدایش بلندتر از اینها باشد، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به صلح و آرامش جهانی همه ادیان الهی باید یک صدا باشند، قدس یک مسئله جهانی است؛ رسانه‌های غربی امروز تحت تاثیر رسانه‌های یهودی آمریکایی قرا گرفته‌اند و هم صدا بودن و متحد شدن راه مناسبی برای مبارزه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات