۸۵۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد البرز اعزام می‌شوند

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بیش از 850 مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه های این استان اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۶۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، امید سبزعلی مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز گفت : برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی از جمله سخنرانی به منظور تشریح و تبیین فضیلت ماه مبارک رمضان در برنامه کاری تبلیغات اسلامی استان قرار دارد.

۸۵۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد البرز اعزام می‌شوند
وی، برگزاری کرسی تلاوت و محفل انس با قرآن کریم، نشست های پرسش و پاسخ، بیان احکام دینی به همراه افطار، مراسم لیالی قدر و ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت علی (ع) را از دیگر برنامه ها برشمرد و اظهار داشت: تبلیغات اسلامی با بهره گیری از توان 100 موسسه و با همکاری اتحادیه موسسات قرآنی 15 محفل انس با قرآن کریم را در مساجد و حسینیه های این استان برگزار می کند.


وی گفت: برگزاری نمایشگاه های کتاب و استقرار روحانی در پارک ها به منظور بیان احکام و رفع ابهامات دینی در برنامه کاری این ماه پرفضلیت است.


سبزعلی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم از مساجد وحسینیه ها در این ماه مبارک، تبلیغات اسلامی با بهره گیری از توان تبلیغی روحانیون برای پربار کردن برنامه تلاش می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها