دبیر برگزاری همایش «افق نو» گفت: سلسله نشست‌های «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» روزهای 25 و 26 اردیبهشت‌ماه در استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۶۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مسعود پیرایش دبیر برگزاری همایش «افق نو» در استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور اعلام برنامه‌های سلسله نشست‌های «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» گفت: این نشست‌ها در استان مرکزی در روزهای 25 و 26 اردیبهشت‌ماه و همزمان با سفر رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل برای بازگشایی سفارت آمریکا و همچنین با روز «نکبت» برگزار خواهد شد.

وی افزود: به منظور آگاهی بخشی به جامعه در راستای جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمان در جهان سعی شد این سلسله نشست‌ها برگزار و از چهره‌های نخبه بین‌المللی، غیرایرانی، غیر مسلمان و غیر فلسطینی به عنوان سخنران این سلسله نشست‌ها دعوت بعمل آوردیم.

دبیر برگزاری همایش «افق نو» در استان مرکزی تصریح کرد: اثرگذاری این سلسلسه نشست‌ها با حضور نخبگانی از کشورهای دیگر که تفکرات ضدصهیونیستی دارند به مراتب بیشتر از شخصیت‌های سیاسی داخلی است.

پیرایش با تاکید بر اینکه موسسه افق نو نیز اقدامات و جریانات اخیر رژیم غاصب اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین محکوم می‌کند، گفت: این نشست‌ها برای ششمین سال به همت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود که به این منظور امسال نیز 60 نفر از این نخبگان غیرایرانی به کشور دعوت شده‌اند در استان‌های مختلف به سخنرانی بپردازند.

وی با بیان اینکه یوری کوال تمنیکوبسکی از راهبان مسیحی روسی در استان مرکزی به سخنرانی در این نشست‌ها خواهد پرداخت، گفت: امروز 25 اردیبهشت‌ماه از ساعت 11 تا 13 با دانشجویان دانشگاه آزاد استان مرکزی دیدار خواهد داشت، 15 تا 17 حضور در شبکه استانی، 17 تا 19 دیدار با اصحاب رسانهف فرهنگ و هنر، دیدار با نخبگان فرهنگی مذهبی استان از جمله برنامه‌های وی برای امروز است.

دبیر برگزاری همایش «افق نو» در استان مرکزی تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، دیدار با اساتید و اعضای هیئت عملی دانشگاه پیام نور، دیدار با نخبگان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های این منتقد اقدامات رژیم صهیونیست در اراک خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات