فرمانده سپاه سلمان:

سپاه به همه جریانات و اقشار جامعه به چشم انقلابی نگاه می کند

فرمانده سپاه سلمان گفت: بزرگی ملت ایران با رهبری، ولایت مداری و مدیریت اسلامی 29 ساله مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به دست آمده است.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۰۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نخستین همایش «شبانان و گله دارن» که درسالن چند منظوره باغ تفریحی امام علی(ع) شهرستان زاهدان با حضور مسئولان کشوری استانی و عشایر استان برگزارشد گفت: نگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدطله العالی) به عشایر یک نگاه بسیار ویژه و غیر قابل تصور بوده و هست.

وی اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک مجموعه انقلابی و زاییده انقلاب به شمار می‌آید، سه مولفه مکتبی، انقلابی و مردمی بودن را دارد که این مردمی بودن همان بسیج، بسیج عشایر است.

معروفی با اشاره به این مطلب که سپاه خانه امن مردمان کشور و سیستان و بلوچستان است افزود: سپاه در کشور و یا در استان خط کش گذاری دینی و قبیله‌ای ندارد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به اقدام خصمانه خروج رئیس جمهور آمریکا از برجام اشاره و بیان کرد: کشور ایران و انقلاب اسلامی بزرگ شده است که این بزرگی حول محور انقلاب به ارمغان آمده است؛ و رهبر معظم انقلاب 29 سال با ولایت مداری و مدیریت اسلامی خود باعث این بزرگی شده است؛ دشمن حقیقی ما اسرائیل وآمریکا هستند که ادعای بزرگی در دنیا را دارند.

این مسئول با اشاره به این مطلب که ملت ایران برای دفاع از کشور فلسطین، یمن، لبنان، آبرو گذاشت و به حمایت از آن‌ها برخواست؛ که این حمایت از حقوق بشر است نه جنایات  و کودک کشی ها‌ی آمریکا که امروز ادعای حقوق بشر می‌کنند.

فرمانده سپاه سلمان با اشاره به این مطلب که سپاه به همه موضوعات و همه جریانات و اقشار جامعه به چشم انقلابی نگاه می‌کند در پایان خاطر نشان کرد: در یازده سال گذشته گرایش مقام معظم رهبری (مدظله العال) به سمت اقتصاد و درآمد‌های مردم بوده است؛ که با نام گذاری امسال و سال‌های گذشته این موضوع مشهود است؛ این نام گذاری‌ها شعار نیست بلکه یک امر واجب و یک فتوا است که. ما و مدیران باید عرصه بازار را برای تولید کنندگان در زمینه تولیدات داخلی میسر کنیم.
ارسال نظرات