فرمانده سپاه سلمان گفت: پیروی از تعالیم بلند اسلام و تبعیت از مقام عظمای ولایت و مراجع دینی رمز وحدت است.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۸۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به نفل از روابز عمومی اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان مدیر کل زندان‌های استان با فرمانده سپاه سلمان در استان دیدار کرد.

علیرضا بابایی کفت: این دیدار به منظور گرامی داشت ایام شعبانیه انجامشده است.

وی با اشاره به این مطلب که پاسداران حافظان انقلاب اسلامی هستند که در راه حفظ آرمان‌ها وارزش‌های انقلاب جان خود را فدا می‌کنند افزود: این قشر قشری فداکار و کوشا هستند که با ورود در عرصه‌های مختلف موفقیت و پیروزی را برای ملت به ارمغان می‌آورند.

سردارسرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان نیز در سخنانی با گرامی داشت اعیاد شعبانیه و تبیین شعار سال، (حمایت از کالای ایرانی) گفت: نامگذاری سال جاری از سوی مقام معطم رهبری را نشان دهنده عمق نگاه مقام معظم رهبری دانست.

وی شناسایی دقیق نیاز کنونی کشور و همگان را عمل به فتوای رهبری دانست و افزود: عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب تکلیفی همگانی است که با عمل به آن می‌توان از اهداف و دستاورد‌های نظام دفاع نمود.

سردار معروفی بیان کرد: الطاف الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون در اوج اقتدار قرار داد.

این مسئول دسایس دشمنان را برای ضربه زدن به این نظام مقدس یادآور شدو اظهارداشت: حفظ وحدت و انسجام ملت ایران با هر تفکر و دیدگاهی خنثی کننده دسیسه‌ها و تهدیدات دشمنان است.

فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطر نشان کرد:
پیروی از تعالیم بلند اسلام، تبعیت از مقام عظمای ولایت و مراجع دینی رمز وحدت است و ابراز اطمینان کرد ملت همیشه در صحنه و مبارز ایران اسلامی با عمل به تکلیف خود و با حمایت‌های الهی به اقتدار و شکوه دست خواهد یافت و دشمنان بدخواه ایران اسلامی مایوس و ناامید خواهند شد.
ارسال نظرات