خبرهای داغ:
طی بارش شدید باران؛

وقوع سیل خساراتی را به شهرستان میامی وارد کرد

بارش باران شدید طی ۲۴ ساعت گذشته باعث بروز سیل و آب‌گرفتگی در برخی نقاط میامی مانند زیدر، ابراهیم‌آباد و معابر سطح شهر شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۶۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،ارش شدید و کم‌سابقه باران در میامی و به‌خصوص در منطقه زیدر و ابراهیم‌آباد طی شامگاه یکشنبه، دوشنبه و بامداد سه‌شنبه باعث آب‌گرفتگی معابر، پر شدن جوی‌های آب و خسارات به برخی تأسیسات و زیرساخت‌ها شده است.

بارش باران بیش از دو روز به‌طور نامتناوب اما با شدت زیاد در منطقه میامی باعث شگفتی برخی ساکنان شد چراکه کمتر در این منطقه چنین رویدادی سابقه دارد.

ابراهیم‌آباد و زیدر اما کانون این سیلاب و روان آب‌ها بوده‌اند دلیل آن نیز ارتفاع کمتر این ناحیه نسبت به سایر مناطق اطراف است که باعث سرریز شدن سیلاب‌ها به این منطقه می‌شود.

گزارش‌های رسیده اما حاکی از بروز خسارات به بخش‌های کشاورزی دارد، شنیده‌ها همچنین حاکی است جلسه بررسی خسارات مدیریت بحران میامی شامگاه دوشنبه به میزبانی فرمانداری برگزارشده است.

بیشترین نگرانی اما درباره زمین‌های چغندرقند این ناحیه است چراکه میامی و زیدر را باید قطب چغندرقند استان سمنان دانست.

هنوز اخباری از خسارات احتمالی به زمین‌های کشاورزی به دست نیامده اما بارش باران از صبح سه‌شنبه قطع و دیگر ادامه ندارد.

این پایان کار نیست نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد سامانه کم‌فشار بارشی مجدداً از شامگاه سه‌شنبه وارد منطقه میامی شده و احتمال بارش‌ها تا پایان هفته وجود دارد هرچند شدت آن‌ها به میزان بارش‌های ۴۸ ساعت اخیر نخواهد بود.

میامی شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها