خبرهای داغ:
امام‌جمعه میامی ماحصل حمایت از تولید داخلی را استقلال اقتصادی عنوان کردوگفت: حمایت از تولید داخلی یکی از ضرورت‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۶۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور  در گفتگویی بر ضرورت تحقق شعار سال، مدنظر رهبر معظم انقلاب تاکید کردوگفت: اگر می‌خواهیم به حمایت از تولید جامه عمل بپوشانیم می‌بایست به استقلال سیاسی به‌مثابه یک هدف‌گذاری بلندمدت نگاه کنیم و همچنین می‌بایست در برابر توطئه‌های دشمنان نیز هوشیار باشیم.

وی برنامه ریزی برای افزایش تولید، ارتقای کیفیت کالای ایرانی، انطباق با نیاز و سلایق مردم، ارزان کردن کالای ایرانی و رقابت کردن با اجناس خارجی را از راهکار های مهم تحقق شعار سال جاری برشمردوادامه داد: مه مردم باید وارد عرصه حمایت از کالای ایرانی شوند و نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشند و در ابتدا باید مسئولان خود عامل به حمایت از کالای ایرانی باشند.

به گفته صفایی پور کالای ایرانی برای ایرانی باید فرهنگ سازی شود و مسئولان و مردم در کنار یکدیگر برای حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند.

امام‌جمعه میامی ادامه داد: بزرگ‌ترین و بلندترین قدم برای حل مشکل بیکاری که کمتر خانواده‌ای است با آن دست‌به‌گریبان نباشد، اقدام عمومی مردم در استفاده از کالای داخلی است.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال، زمینه ساز رفع مشکلاتی مانند بیکاری می‌شود، افزود: اگر بخواهیم بیکاری کاهش یافته و ریشه کن شود، باید از کالای ایرانی و تولید داخلی حمایت کنیم.

صفایی پور اضافه کرد: با حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی، سبب رونق کارخانجات و در نتیجه تولید اشتغال و رفع بیکاری در جامعه شویم.

امام جمعه میامی حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و اظهار کرد: برای توسعه و پیشرفت کشور باید همه اقشار مختلف مردم و مسئولان از کالای ایرانی حمایت کنند.

وی بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و یادآور شد: انتظار می رود که تولیدکنندگان داخلی هم کالای فاخر تولید و با این کار زمینه کاهش گرایش مردم به خرید کالاهای خارجی را فراهم کنند.

صفایی پوراضافه کرد: تحریم های دشمن بر روی نقطه ضعف ما یعنی اقتصاد متمرکز شده است در حالی که با حمایت از کالای ایرانی، تولید و اشتغالزایی می توان تحریم‌ها را بی‌اثر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها