خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد

بصیرت بالا و پیشتیبانی از ولایت رمز پیروزی ما بر طاغوت زمان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: ما باید دارای بصیرت بالا و مطیع و پیشتیبان ولایت فقیه باشیم تا طاغوت زمان نتواند بر ما غلبه کند و این رمز پیروزی ما است.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۳۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

بصیرت بالا و پیشتیبانی از ولایت رمز پیروزی ما بر طاغوت زمانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان نهاوند با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: طاغوت به شدت ترسو است از موقعیت و مقامش می‌ترسد و نمونه‌اش  این است که هر زمانی که حزب الله موشکی به سمت اسرائیل پرتاب می‌کند آنها می‌ترسند و به مذاکره روی می‌آورند.

وی با بیان اینکه زمانی که می‌گویند قبل از خواب آیت الکرسی را بخوانید یعنی همان نفی طاغوت، افزود: امروز دشمن و طاغوت کیست؟ امروز طاغوت آمریکا و هم‌پیمانانش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: ما باید به دشمنان خود و طاغوت اعتماد نکنیم اگر به طاغوت اعتماد کردیم حتما شکست خواهیم خورد.

وی با بیان اینکه زمانی که مردم به ایمان، آگاهی و بصیرت رسیدند انقلاب اسلامی پیروز شد، خاطرنشان کرد: ما باید دارای بصیرت بالا و مطیع و پیشتیبان ولایت فقیه باشیم تا طاغوت زمان نتواند بر ما غلبه کند و این رمز پیروزی ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار