خبرهای داغ:
امام جمعه شهر محمود آباد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: باید تفکر انقلابی در محیط های فرهنگی و دانشگاهی تقویت شود.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۳۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

حجت الاسلام والمسلمین رشوندی امام جمعه شهر محمود آباد نمونه در جمع بسیجیان حوزه ابوذر سپاه ناحیه امام سجاد (ع )قزوین با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... العظمی الإمام خامنه ای در دیدار با فرهنگیان که ایشان اشاره به دو نکته کلیدی کردند و فرمودند: باید تفکر انقلابی در محیط های فرهنگی و دانشگاهی تقویت شود و نباید این تفکر تضعیف و تفکر مقابل آن رشد کند هم چنین تأکید بر پیاده شدن سند تحول آموزش و پرورش و روشنگری درباره آن و مواظبت از نفوذ سند 2030که با مبانی دینی و انقلابی ما در تضاد بوده و حامل تفکرغربی است داشتند.
مطلب دیگر وی در خصوص خروج آمریکا از برجام بود که تبیین کرد: بنده از ابتدا به این مذاکرات خوش بین نبودم و میگفتم که هسته ای بهانه است امروز بهانه هسته ای را میگیرند و فردا بهانه موشکی و ... اینها با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالفند و هدفشان اصل نظام است. عده ای هم به بنده میگفتند چه میشود هسته ای را کنار بگذاریم و با آمریکا سازش کنیم که انشاءا... خدا از سر تقصیراتشان بگذرد.
رشوندی افزود: ایشان فرمودند : من به این سه کشوری که مانده اند هم اعتماد ندارم. حال اگر میخواهند برجام را ادامه دهند باید تضمین قطعی بدهند و مسئولین هم در صورت عدم دریافت تضمین قطعی لزومی ندارد که برجام را ادامه دهند . بحمدا... هیئت دولت پس از سخنان رهبری عنوان داشتند که تضمین در رابطه با ادامه برجام گرفته خواهد شد . امیدوارم در حیطه عمل هم این کار انجام شود.
حجت الاسلام والمسلمین رشوندی در پایان سخنان خود اذعان کرد: در آخرین جمعه ماه شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان قرارداریم.
پیامبر خدا در چنین روزی فرمودند : استغفار کنیم و کدورتها را برطرف سازیم و همچنین حساب مالی خمس و زکات و حق دیگران پرداخت شود.
موضوعی دیگر بحث بازارچه شهر محمودآباد است که امیدواریم با همّت شهردار محترم و شورای محترم اسلامی این مکان به کارگاهی برای محرومین کمیته تبدیل شود.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها