در حاشیه جلسه با شورای مرکزی بسیج مهندسین صنعتی یاسوج صورت گرفت:
دکتر شهبازی در حاشیه جلسه با شورای مرکزی قشر و مسئولان کانونهای بسیج مهندسین صنعتی استان کهگیلویه و بویر احمد از کارگاه آموزشی صنایع دستی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۲۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعتی خبرگزاری بسیج، در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه ریاست سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور به یاسوج، دکتر علی اصغر شهبازی در حاشیه جلسه با شورای مرکزی قشر و مسئولان کانون‌های بسیج مهندسین صنعتی استان کهگیلویه و بویر احمد از کارگاه آموزشی صنایع دستی بازدید کرد.
عبدالکریم پروه گزارشی از آمار کل پرونده های فعال و عادی و سازماندهی بسیجیان مهندسین صنعتی استان ارائه کرد و از ریاست سازمان بسیج مهندسی صنعتی تجهیز این سازمان به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و تخصیص بودجه متناسب با تاثیر برنامه ها در جهت اجرایی شدن برنامه ها و جذب متخصصان و کارشناسان بسیجی مطالبه نمود.
هم چنین رئیس شورای قشر و مسئولان کانون های بسیج مهندسین صنعتی استان برنامه های انجام شده و موانع و مشکلات در عملیاتی نشدن دیگر برنامه ها را بیان کردند.
در این جلسه چند تن از بسیجیان از دغدغه های مشترک خود از جمله فراهم آوردن بستر و امکانات مناسب در جهت افزایش مهارت و توانمندی، تخصصی کردن برنامه ها و... مطرح کردند.
در پایان شهبازی ریاست سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور از تغییر رویکرد و الویت های سازمان بسیج مهندسی صنعتی از جمله شبکه سازی تخصصی، معرفت و بصیرت افزایی در جامعه مخاطب، خدمت رسانی، رصد و اشراف اطلاعات صنعتی، جریان سازی و مطالبه گری آگاهانه و تخصصی در حوزه صنعت و هویت بخشی، الگوسازی و کمک به تربیت کادر طراز انقلاب اسلامی در حوزه صنعت سخن گفت.
وی هم چنین از تصویب طرح جهاد روشنایی با هدف توسعه منابع انرژی خورشیدی در مناطق کم برخوردار کشور به عنوان یکی از طرح‌های اصلی سازمان بسیج مستضعفین در سال ۱۳۹۷ خبر داد.
در پایان این سفر شهبازی ریاست سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور به همراه پروه سرپرست سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان و چندتن از بسیجیان فعال بازدیدی از کارگاه آموزشی صنایع دستی کارآفرین نمونه استانی داشتند.
ارسال نظرات