اعزام روحانیون در ماه رمضان به مساجد سوادکوه

اعزام روحانیت به مساجد و حسینیه‌ها یکی از اولویت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در ماه رمضان است.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۱۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، داوود عزتی در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه رمضان در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: اعزام روحانیت به مساجد و حسینیه‌ها یکی از اولویت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در ماه رمضان است.

وی افزود: 60 روحانی در ماه رمضان امسال به مساجد و حسینیه‌های شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اعزام می‌شوند و گردهمایی علما و روحانیت شهرستان هم به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه 42 نفر از علما و روحانیت اعزامی به حسینیه‌ها و مساجد این دو شهرستان، بومی و 18 نفر هم اعزامی از قم هستند، خاطر‌نشان کرد: 36 نفر از علما و روحانیت در شهرستان سوادکوه و 24 نفر دیگر در شهرستان سوادکوه‌شمالی فعالیت می‌کنند که از 60 نفر روحانی اعزامی، 16 نفر در حوزه شهری و 20 نفر در حوزه روستایی سوادکوه، 6 نفر در حوزه شهری و 18 نفر در حوزه روستایی شهرستان سوادکوه‌شمالی فعالیت می‌کنند.

عزتی به برخی از برنامه‌های ماه رمضان حسینیه‌ها و مساجد شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اشاره‌کرد و گفت: برگزاری نماز جماعت، سخنرانی مذهبی، محافل قرآنی و برنامه‌های مناسبتی بخشی از برنامه‌های علما و روحانیت شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در ماه رمضان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها