آیه الله معلمی با بیان اینکه ما نباید بخاطر کمی راحتی بیشتر تن به هر ذلتی دهیم، افزود: بنده می‌دانم سختی دارد اما مگر اصل انقلاب با مذاکره پیروز شد که الان با مذاکره می‌خواهید پیروز شوید.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۰۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم شهرستان جویبار با حضور آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، فرماندار جویبار و جامعه قرآنی در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج جویبار برگزار شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به اینکه امام راحل وقتی پیش‌بینی کردند که صدای شکسته شدن دنده‌های نظام کمونیست را می‌شنود، گفت: کسی احتمال هم نمی‌داد که اینطور بشود و همه دیدند که درست همان شد که امام پیش‌بینی کردند.

آیت‌الله علی معلمی با بیان اینکه حالا هم رهبر کمونیست جهان در مواقع حساس و در تنگنا از رهبر جمهوری اسلامی ایران مدد می‌گیرد، اظهار کرد: رهبری بارها فرموده بودند که به مذاکرات خوشبین نیستم و همین چند روز پیش هم خیلی شفاف گفتند که بعضی از مسؤولان می‌گفتند هسته‌ای را ول کنید و من به آنها می‌گفتم اگر هسته‌ای را ول کنیم آنها بهانه دیگری می‌گیرند زیرا آنها می‌خواهند نظام وابسته به آنها باشد تا منافع آنها تامین شود.

وی با بیان اینکه ما نباید بخاطر کمی راحتی بیشتر تن به هر ذلتی دهیم، افزود: بنده می‌دانم سختی دارد اما مگر اصل انقلاب با مذاکره پیروز شد که الان با مذاکره می‌خواهید پیروز شوید.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه در هر صورت اتمام حجتی شد و ماهم ملامتی نمی‌کنیم که چرا چهار یا پنج سال فرصت را ازدست داده‌اید، عنوان کرد: واقعا عیب و ننگ است برای یک ملت و دولت انقلابی که بعد از 40 سال اسباب بازی کودکانش و لوازم آرایشی زنانش از خارج بیاید و ارز از کشورش خارج شود. این شأن دولت انقلابی نیست، دولت باید کمر همت را محکم ببند و رهنمودهای رهبری را جدی گیرد.

معلمی خاطرنشان کرد: اینجاست که باید بگویم جریانات و گروه‌های سیاسی امام راحل و بنیانگذار انقلاب اسلامی را قبول دارید یا خیر؟ اگر قبول دارید بروید صحیفه نور امام را که صریحا فرمودند را بخوانید که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و یعنی ولایت استمرار دارد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به اینکه اگر می‌خواهید درک و بصیرت داشته باشید رو به قرآن بیاورید زیرا قرآن برای قشر خاصی نازل نشده است و همه مومنان می‌بایست از آن بهره‌مند شوند، ادامه داد: در سوره بقره آیه 121 آمده آنهایی که قرآن تلاوت می‌کنند حق قرآن را ادا کنند و این مسابقات بسیار ارزشمند است و از دست اندرکاران برپایی این مراسم تشکر می‌کنم.

معلمی در پایان به از نقش برجسته حافظان و قاریان قرآن و اثرگذاری آنها در فضای مجازی و در جمع دوستان و اقوام اشاره کرد و گفت: به فرموده نبی مکرم اسلام؛ دلهای خودتان را به استغفار و تلاوت قرآن زنگ‌زدایی کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها