فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: جوانان فلسطینی طی روزها و شب‌های آینده خواب را از چشمان سران رژیم جعلی اسرائیل و ساکنان سفارت جدید آمریکا خواهند ربود.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۰۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

 به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خبرگزاری بسیج، با اوج گرفتن انتفاضه جدید ساکنان غزه و فلسطین علیه اشغالگران صهیونیستی که همزمان با تأسیس سفارت جدید آمریکا در قدس شریف آغاز شد و طی آن صهیونیست‌ها دست به کشتار وسیع فلسطینی‌ها زدند، سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن محکوم کردن جنایت اخیر صهیونیست‌ها، گفت: مسئولیت سران رژیم صهیونیستی و فرماندهان آن در قبال ارتکاب نسل‌کشی مردم غزه در روز دوشنبه اخیر آن‌قدر روشن و واضح است که نیاز به اثبات در هیچ دادگاهی ندارد، از این رو اگر در سازمان ملل متحد اندکی تعهد و وجدان وجود داشته باشد باید از امروز جنایتکاران جنگی اسرائیلی را تحت تعقیب قرار دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: اتحادیه کشورهای عربی که معمولاً ادعای عروبیت او گوش فلک را کر می‌کند باید امروز نشان دهد چه توصیه‌ای برای سران کشورهای عربی و در رأس آن عربستان سعودی دارد.

سردار باقرزاده افزود: وجدان‌های آگاه بشری در سراسر جهان نباید این بار معطل تهیه گزارش‌های طولانی و بی‌خاصیت کمیته‌های حقیقت‌یاب و غیرمؤثر در اقدام قضایی شود، بلکه رأسا در هر جای عالم که می‌تواند به منافع رژیم جعلی و ظالم صهیونیستی ضربه وارد کنند، ضربات خود را وارد نمایند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح همچنین پیش‌بینی کرد: جوانان فلسطینی طی روزها و شب‌های آینده خواب را از چشمان سران رژیم جعلی اسرائیل و ساکنان سفارت جدید آمریکا خواهند ربود.

ارسال نظرات