خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس عقیدتی ـ. سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز در تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان:
رئیس عقیدتی ـ. سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز در تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان از برپایی ۶۰ کلاس قرآن در این تیپ خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۸۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز امروز، ۲۴ اردیبهشت‌ماه با اشاره به حلول ماه مبارك رمضان گفت: ماه رمضان، ماه خودسازی و استغفار و توبه و تقوا و تدین است.

وی افزود: این ماه، ماهی است كه در آن بندگان به مهمانی خدا دعوت شده‌اند، مهمانی كه سراسر آن رحمت، بركت و مغفرت است. در این ماه، نفس‌های روزه‌داران تسبیح، خوابشان عبادت، عملشان پذیرفته و دعاهایشان مورد اجابت پروردگار قرار خواهد گرفت. از این روی مؤمنان باید در تمام ایام ماه مبارك وجود خودشان را متوجه این ماه بكنند و فرصت‌ها را مغتنم شمرند و خودشان را برای مبارزه با شیطان و تقویت ایمان آماده كنند.

برهانی‌نسب اظهار كرد: قرآن كریم برنامه كامل زندگی فردی و اجتماعی بوده و چنانچه بتوانیم اعمال و رفتار خود را مطابق دستورات الهی قرار داده و مسیری را كه قرآن برای اعتلای شخصیت انسانی ترسیم كرده است، بشناسیم؛ از گردنه‌های سخت زندگی به سلامت عبور كرده و جامعه از انحرافات گوناگون نجات پیدا خواهد كرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های این تیپ در ماه مبارك رمضان پرداخت و از برگزاری روزانه بیش از۶۰ كلاس قرآن در زمینه‌های آموزش تجوید و مفاهیم و تفسیر قرآن كریم برای كلیه كاركنان پایور و وظیفه و خانواده‌های كاركنان در راستای بهره‌مندی بیشتر از محضر قرآن كریم خبر داد.

برهانی‌نسب، استقبال ازماه مبارك رمضان و غبارروبی از نمازخانه‌ها و حسینیه‌های تیپ و منازل سازمانی با حضور فرماندهان و كاركنان و خانواده‌ها، برگزاری نمازجماعت صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء، برگزاری ضیافت نور و محفل انس با قرآن، اجرای مراسم جشن و اطعام و اكرام در شب میلاد كریم اهل بیت امام مجتبی(ع) با حضور كلیه كاركنان پایور و وظیفه وخانواده های محترم كاركنان، سخنرانی در بیان احكام و آداب و فلسفه روزه‌داری در بین الصلاتین را از دیگر برنامه‌های این ماه عنوان كرد.

برگزاری مراسم احیای لیالی قدردرسطح تیپ ۵۵، كوی‌های سازمانی شهید جاودانیان و شهدای هوابرد معالی آباد با حضور مداحان و سخنرانان جهت بهره‌برداری از این فرصت بندگی و لحظات ارزشمند شب‌های با عظمت قدر، برگزاری نمایشگاه کتاب و ادعیه قرآنی، حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس برای اعلام برائت از صهیونیسم جهانی و رژیم غاصب اسرائیل و همه حامیانش و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جزء‌خوآنی قران قبل از نماز مغرب و عشاء با حضور كاركنان وظیفه، برگزاری مسابقات فرهنگی، نصب بنر و پلاکارد، برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان و برگزاری نمازعید سعید فطر و جشن شكرگزاری به پاس توفیق یك ماه بندگی وروزه‌داری درسطح تیپ و منازل سازمانی از دیگر برنامه‌هایی بود كه وی از آن‌ها یاد كرد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز در پایان اظهار امیدواری كرد: همه ما بتوانیم از فیوضات و بركات و نعمات این ماه پرخیر و بركت نهایت بهره و استفاده را كسب كنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها