خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با یادآوری اینکه شهدای بسیاری از تاریخ صدر اسلام تاکنون اعم از شهدای عاشورا، انقلاب، دفاع مقدس، ترور، دفاع از حرم و ... تقدیم کرده‌ایم، گفت: راه شهادت در فرهنگ شیعی پایان‌ناپذیر است.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۷۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، رجبعلی راهی، در دومین یادواره شهدای دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی استان فارس ضمن تكریم مقام شامخ شهدا گفت: فرهنگ شهادت از ابتدای تاریخ صدر اسلام همواره وجود داشته و خواهد داشت.

وی افزود: ما شهدای انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای ترور و شهدای هسته‌ای و امروز نیز شهدای مدافع حرم و امنیت را داریم و این راه شهادت در فرهنگ شیعی پایان‌ناپذیر است.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار كرد: امروز خود غربی‌ها در سمینارهای تخصصی كه برگزار می‌كنند تا بررسی كنند و ببینند از چه طریقی می‌توانند ایران اسلامی و حزب‌الله را از میان بردارند، به سه نكته اذعان می‌كنند و می‌گویند شیعه تا وقتی سه مطلب دارد هیچگاه شكست نمی‌خورد.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: نخستین مطلب فرهنگ شهادت طلبی است كه شیعیان از فرهنگ عاشورا به ارث برده‌اند و تا زمانی كه شیعه روحیه شهادت‌طلبی دارد هیچگاه شكست نخواهد خورد.

وی اضافه كرد: دوم ولایت است كه آن هم بر اساس شایستگی است و تا زمانی كه شیعه ولایت دارد شكست‌ناپذیر است و سوم فرهنگ انتظار و انتظار مهدی موعود(عج) و منجی عالم بشریت است كه همواره شیعه را امیدوار نگه داشته كه سرانجام ظلم پایان می‌رسد و پیروزی محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها