فرماندار ایلام گفت: پیروزی خرمشهر جز با اخلاص تعهد به انقلاب به‌دست نمی‌آمد.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۶۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

، "به گزارش خبرگزاری بسیج، معروف بسطامی"، فرماندار ایلام در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل اظهار کرد: پیروزی خرمشهر جز با اخلاص تعهد به انقلاب به‌دست نمی‌آمد.

فرماندار ایلام گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و در سوم خرداد سال 61 نماد قدرت الهی بود که باعث شد تمامی محاسبات نظامی و سیاسی جبهه متحد دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای ایران اسلامی با شکست سنگین روبه‌رو شود.

وی با اشاره به این‌که سوم خرداد رویداد بزرگی است که طی دفاع مقدس اتفاق افتاد و سبب سربلندی رزمندگان اسلام شد، گفت: باتوجه به تعبیر امام درباره آزادسازی خرمشهر مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، پیروزی خرمشهر جز با اخلاص تعهد به انقلاب بدست نمی‌آمد.

فرماندار ایلام با تاکید بر برگزاری مراسم ویژه فتح خرمشهر بیان کرد: یادآوری و برنامه بزرگداشت ایام و مناسبت‌های دوران دفاع مقدس احیا کننده ارزش‌ها و فرهنگ سازی و انتقال آن به نسل جوان است.

وی در ادامه به حضور مردم اشاره و گفت: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و امروز نیز مردم ایران ثابت کردند که در تمام صحنه ها حماسه ساز هستند.

فرماندار فتح خرمشهر را یکی از حماسه آفرینی‌های مردم ایران دانست و خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر سیلی محکمی بر متجازوان، مستکبران و زورگویان عالم بوده است و در ایامی که آمریکا با تهدید و تحریم می‌خواهد ایران را منزوی کند همان حماسه سازان فتح خرمشهر در امور اقتصادی و بی اثر بودن تحریم‌ها این بار سیلی محکم تر بر آمریکا می‌زنند

 

ارسال نظرات